/Files/images/onischenko_/images (9).jpg

/Files/images/onischenko_/щаслива сімя.jpg

/Files/images/onischenko_/stend-sovety-roditelyam-1200x800.jpg

/Files/images/onischenko_/images.jpg

/Files/images/onischenko_/1448055688.jpg

/Files/images/onischenko_/01092020.jpg

За даними світового огляду впливу пандемії коронавірусу на дітей в онлайн(David Wright. COVID-19: expectationsand Effects on children online, June 2020)в період карантину діти стали проводити на 80% більше часу онлайн, значно почастішали випадки булінгу з використанням інформаційно-комунікаційних технологій, а сексуальна експлуатація дітей в інтернеті збільшилась вдвічі. На жаль, в Україні такі випадки також почастішали.

Беручи до уваги вищевикладене та з метою профілактики та захисту дітей від шантажу в цифровому просторі, сексуального насильства та експлуатації, розміщуємо корисні посиланняStopSexting,що носить соціально значимий, некомерційний, характер.

wym-1603446312504



ПАМ'ЯТКА для батьків

«Як припинити третирування дитини в школі та допомогти їй»

1. Передусім необхідно вдома ліквідувати атмосферу, що сприяє перетворенню дитини на «жертву». Ніякої надмірної опіки чи, навпаки, деспотизму, покарань та побиття за провину.

2. Окрім того, необхідно обов'язково запитувати дитину, як справи в школі, маючі на увазі не лише оцінки, а й відносини з однокласниками. Обережно ставте запитання, оскільки цькування може бути не лише відкритим, а й прихованим, пасивним, наприклад: не бажання сидіти за однією партою, грати в одній команді, ігнорування тощо. Якщо ви відчули певні негаразди, поговоріть з дитиною та її класним керівником.

3. Якщо булінг уже відбувся, зважте його масштаби. Якщо це проблема між двома дітьми, яка може бути залагоджена власними силами, краще надати дитині можливість самостійно розібратися та навчитися самостійно відстоювати власні інтереси.

4. Якщо третирування набуло вже великих розмірів, проаналізуйте разом з дитиною, чи зможе вона сама захистити себе та відновити свій авторитет у класі. Наприклад, якщо дитину дражнять через надмірну вагу, варто записати її на спортивну секцію.

5. Якщо ваша дитина дуже скромна та невпевнена у собі – допоможіть їй стати впевненішою, адже підвищення самооцінки робить людину врівноваженішою та терпимою до цькувань оточуючих. З'ясуйте, які гуртки відвідують її однокласники, чим займаються у позаурочний час. Можливо, вашій дитині теж захочеться відвідувати якусь із цих секцій, у результаті чого вона зможе встановити контакт із деякими однокласниками. Заохочуйте дитину до активної участі в загальношкільних заходах, які зближують дітей та допомагають їм набути впевненості у собі.

6. У особливо важких випадках, якщо ваша дитина з певних причин стала вигнанцем у класі, приверніть увагу класного керівника та шкільного психолога до проблеми. У цьому випадку вам необхідна буде допомога фахівців.

Дії батьків у разі вербального булінгу.

Передусім учіть своїх дітей поваги. На прикладі власної моделі поведінки зміцнюйте їхню думку про те, що кожен заслуговує доброго ставлення: дякуйте вчителям, хваліть дитину та її друзів, виявляйте добре ставлення до працівників магазинів, бібліотек, транспорту, будь-яких закладів. Розвивайте самоповагу дітей і вчіть їх цінувати свої сильні сторони. Найкращий захист, який можуть запропонувати батьки, - це зміцнення почуття власної гідності й незалежності своєї дитини та її готовності вжити заходи в разі потреби. Обговорюйте й практикуйте безпечні, конструктивні способи реагування вашої дитини на слова або дії булера. Разом придумайте основні фрази, які дитина може сказати своєму кривднику переконливим, але не ворожим тоном, наприклад: «Твої слова неприємні», «Дай мені спокій», або «»Відчепись», «Ти робиш мені боляче, я можу зробити тобі так само», «Я не буду терпіти знущання».

Якщо дитина повідомляє вам, що вона або ще хтось піддається знущанням, булінгу, підтримайте її, похваліть за те, що вона набралася сміливості й розповіла вам про це, зберіть інформацію (але не варто сердитись і звинувачувати саму дитину). Наголосіть на різниці між доносом із метою просто завдати комусь неприємностей та відвертою розмовою з дорослою дитиною, яка може допомогти. Завжди вживайте заходи проти знущань, булінгу, особливо якщо насильство набуває важких форм або постійного характеру, зв'яжіться з учителем, соціальним педагогом, психологом або директором школи вашої дитини, щоб контролювати ситуацію доти, доки вона не припиниться.

Дії батьків у разі фізичного булінгу.

Якщо ви підозрюєте, що вашу дитину піддають фізичному насильству, почніть випадкову розмову – спитайте, як справи в школі, що відбувається під час перерви, по дорозі додому. На основі відповідей з'ясуйте в дитини, чи поводив хто-небудь себе образливо стосовно неї. Намагайтеся стримувати емоції. Наголосіть на важливості відкритого, постійного зв'язку дитини з вами, учителями або шкільним психологом. Документуй дати і час інцидентів, пов'язані зі знущаннями, відповідну реакцію залучених осіб та їхніх дій. Не звертайтеся до батьків розбишак, щоб вирішити проблему самостійно. Якщо фізичне насильство над вашою дитиною продовжується й вам потрібна додаткова допомога за межами школи, зерніться до місцевих правоохоронних органів. Є закони про боротьбу із залякуванням і домаганнями, які передбачають оперативні корегувальні дії.

Дії батьків у разі кібербулінгу.

Повідомлення образливого характеру можуть поширюватись анонімно й швидко, що призводить до цілодобового кібер залякування, тому спочатку встановіть домашні правила користування Інтернетом. Домовтеся з дитиною про тимчасові обмеження, що відповідають віку. Будьте обізнаними щодо популярних і потенційно образливих сайтів, додатків і цифрових пристроїв перш ніж ваша дитина почне використовувати їх. Дайте дитині знайти, що ви маєте намір відстежувати її діяльність в Інтернеті. Скажіть їй про те, що коли вона піддається кібер залякуванню, то не повинен реагувати або провокувати кривдника. Замість цього їй необхідно повідомити про все вам, щоб ви змогли роздрукувати провокаційні повідомлення, враховуючи дати і час їхнього отримання. Повідомте про це в школі та Інтернет-провайдеру. Якщо кібер залякування загострюється й містить погрози та повідомлення явного сексуального характеру, зверніться до правоохоронних органів.

Пам'ятка

Виховання здорових стосунків може допомогти зупинити булінг.

Попередження булінгу та втручання у разі такого інциденту – це більше, ніж просто його припинення. Це сприяє також розвитку здорових стосунків.

Здорові стосунки передбачають взаємодію між людьми на основі взаємної поваги, чи то особисто, чи через Інтернет.

Метоює надання допомоги у забезпеченні того, щоб усі учні мали здорові, безпечні, засновані на взаємній повазі і доброзичливі стосунки з усіма людьми в їх житті.

Вчителі, батьки та інші дорослі надають підтримку і дають особистий приклад дітям, показуючи їм, якими мають бути здорові стосунки.

Позитивні стосунки дітей з іншими дітьми залежать від позитивних стосунків із дорослими.

Учні, які здатні підтримувати здорові стосунки, навряд чи будуть знущатися з інших, скоріше вони будуть підтримувати учнів, які є об’єктом булінгу, і будуть більш здатними досягти своїх цілей в освіті.

ГЕПАТИТ

/Files/images/onischenko_/v69 (1).jpg

/Files/images/onischenko_/v71.jpg

COVID-19

/Files/images/onischenko_/117405933_3197477483663993_3768870928614866440_n.jpg/Files/images/onischenko_/117528263_3197477580330650_7354588835704412286_n.jpg /Files/images/onischenko_/117573340_3197477726997302_6025425215910923522_n.jpg/Files/images/onischenko_/117579378_3197477820330626_2344742431176115072_n.jpg/Files/images/onischenko_/117678959_3197477970330611_7359543259988713588_n.jpg

/Files/images/onischenko_/Без названия.jpg

/Files/images/onischenko_/1.jpg

/Files/images/onischenko_/2.jpg

/Files/images/onischenko_/3.jpg

/Files/images/onischenko_/porady_batkam.jpg

1. Намагайтесь приділяти більше часу спілкуванню з дітьми, розвиваючи в них критичне мислення (обговорення книжки, вистави, фільму, ситуації у школі, реклами, випадку в транспорті тощо).2. Розвивайте не тільки інтелект, а й виховуйте в дитині співчуття, доброту, чесність, порядність тощо.3. Діти ще не мають чіткої шкали цінностей — допоможіть їм прийняти правильне рішення в ситуації морального вибору.

4. Допоможіть дитині в постановці найближчої цілі й підкажіть шляхи її досягнення («Ти досягнеш найвищих висот, змінюючи себе на краще»).

5. Учіть дитину справлятися з емоціями.

6. Фізичне здоров’я дитини, її режим, харчування — завдання батьків!

7. Виконання завдань учнем у той день, коли пройшов урок, збирання портфеля звечора, аналіз отриманих оцінок, своєчасний відбій — під контролем батьків.

8. Залучайте дітей до читання книжок — це єдина можливість виховати гідну Людину, а не споживача.

9. Любіть свою дитину!Радійте, що вона є, сприймайте її такою, яка вона є, не ображайте її, не принижуйте.

10. Оберігайте свою дитину!Захищайте її від фізичних та моральних небезпек навіть тоді, коли доводиться поступатися власними інтересами чи навіть ризикувати власним життям.

11. Будьте гарним прикладом для своєї дитини!Прищеплюйте їй повагу до традиційних цінностей, самі живіть у злагоді з ними, ставтеся до дитини з почуттям відповідальності. Дитині потрібна дружна родина, в якій шанують і люблять старих, підтримують щирі стосунки з ріднею та друзями. Дитина повинна жити в такій сім’ї, де панує правда, чесність, скромність та гармонія.

12. Працюйте разом зі своєю дитиною!Допомагайте дитині, коли вона хоче взяти участь у роботі. Коли дитина вже підростає, привчайте її бути учасником усіх господарських справ.Сприймайте її забави серйозно. Ознайомтеся зі світом її уявлень.

13. Дозвольте дитині набути життєвого досвіду.Дитина визнає лише той досвід, який вона впізнала особисто. Вашавласна досвідченість часто буває зайвою для дитини. Дайте їй можливість нагромадити власний досвід, навіть коли це пов’язано з певним ризиком. Дитина, яку надміру оберігають, часом стає соціальним інвалідом.

14. Підтримуйте тісний зв’язок з учителями, тренерами, іншими батьками, друзями ваших дітей.

15. Намагайтесь «почути» свою дитину. Небажання дитини з вами спілкуватися — привід хвилюватися.

/Files/images/onischenko_/002.jpg

/Files/images/onischenko_/z-39.jpg

/Files/images/onischenko_/2 (1).jpg

Кiлькiсть переглядiв: 542

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.