Районні методичні заходи на базі Нижньоторгаївського закладу ПЗСО 2020-2021 н. р.
«Змішане навчання на уроках зарубіжної літератури - ключ до змін»
Жовтень ПЯТКОВСЬКА О.М.
«Підвищення якості та результативності сучасного уроку шляхом дистанційного навчання у біологічній освіті»
Грудень ДЄЄВА М.І.
«Активізація пізнавальної діяльності учнів, як засіб формування освітніх компетентностей» (майстер –клас )
Жовтень – грудень БАЗИК В.В.
«STEM – освіта у школі» (робота студії)
Жовтень – грудень ХАРЧЕНКО В.В.
Керівники районних методичних спільнот 2020-2021 н.р.
Вчителів зарубіжної літератури
ПЯТКОВСЬКА О.М. вчитель вищої категорії "старший вчитель"
Вчителів хімії, біології та основ здоров’я
ДЄЄВА М.І. . вчитель вищої категорії
Вчителів географії та економіки
НІВІНА Н.П. вчитель вищої категорії старший вчител
Алгоритм впровадження науково-методичної проблеми
Алгоритм впровадження науково-методичної проблеми ІІ етап 2020-2021 н.р. Нижньоторгаївського закладу ПЗСО
Актуальні завдання | Способи розв’язання | Прогнозовані результати |
Проектування моделі нового освітнього середовища закладу загальної середньої освіти "Компетентнісний підхід та соціалізація особистості в умовах створення єдиного освітнього простору" | ІІ етап (2020-2021) | |
Спрямування всіх напрямів методичної роботи на розвиток творчого потенціалу педагогів у контексті реалізації проблемної теми. | Вироблення практичних рекомендацій та їх використання у педагогічній практиці вчителів | |
Робота творчої групи над окремими аспектами теми | Розробка комплексу науково-методичних матеріалів щодо реалізації компетентнісного підходу до підвищення рівня соціалізації особистості в умовах створення нового освітнього простору; | |
Підготовка та проведення педагогічних та науково-методичних рад з відповідною тематикою. | Ріст професійного потенціалу педагогічного колективу | |
Спрямування роботи шкільних методичних спільнот на реалізацію наскрізних ліній навчальних програм | Вироблення й реалізація якісно нової, особистісно й компетентнісно орієнтованої освітньої системи на основі збереження і підтримки індивідуальності дитини | |
Організація взаємовідвідувань уроків, занять та виховних заходів. | ||
Організація дієвої самоосвітньої роботи педагогів із визначеної проблеми. | Підвищення професійної кваліфікації педагогічних працівників | |
Організація роботи постійно діючого психолого-педагогічного семінару “Особистісне зростання вчителя як запорука успішної реалізації методичної теми” | Позитивні зміни іміджу школи , підвищення якості інтелектуальної і творчої діяльності | |
Співпраця з місцевими органами управління освітою з питань розбудови освітнього простору громади. | Створення умов і механізмів у школі для роботи дитячих громадських організацій та учнівського самоврядування. |
Актуальні завдання | Способи розв’язання | Прогнозовані результати |
Проектування моделі нового освітнього середовища закладу загальної середньої освіти "Компетентнісний підхід та соціалізація особистості в умовах створення єдиного освітнього простору" | ІІ етап (2019-2020) | |
Розробка методичних рекомендації щодо створення єдиного освітнього простору навчального закладу; | Вироблення практичних рекомендацій та їх використання у педагогічній практиці вчителів | |
Створення творчої групи з метою організації роботи над окремими аспектами теми | Розробка комплексу науково-методичних матеріалів щодо реалізації компетентнісного підходу до підвищення рівня соціалізації особистості в умовах створення нового освітнього простору; | |
Проведення педагогічної ради з питання активної участі та відповідальності кожного педагогічного працівника за успіх розбудови оригінальної моделі нового освітнього простору навчального закладу. | Ріст професійного потенціалу педагогічного колективу | |
Спрямування роботи шкільних методичних об’єднань на реалізацію наскрізних ліній навчальних програм | Вироблення й реалізація якісно нової, особистісно й компетентнісно орієнтованої освітньої системи на основі збереження і підтримки індивідуальності дитини | |
Участь в областному конкурсі «Освітній простір «Нової української школи» | Позитивні зміни іміджу школи , підвищення якості інтелектуальної і творчої діяльності | |
Співпраця з місцевими органами управління освітою з питань розбудови освітнього простору громади. | Створення умов і механізмів у школі для виникнення дитячих громадських організацій та учнівського самоврядування. |
Актуальні завдання | Способи розв’язання | Прогнозовані результати |
Здійснення аналізу наявних ресурсів щодо впливу на стан соціалізації, визначає напрями введення інноваційних змін над проблемною темою "Компетентнісний підхід та соціалізація особистості в умовах створення єдиного освітнього простору" | І етап (2018-2019) | |
Теоретичне осмислення та обґрунтування проблеми, вивчення рекомендованої літератури. | Вироблення практичних рекомендацій та їх використання у педагогічній практиці вчителів | |
Опрацювання відповідних нормативно – правових документів, створення «банку інформації» по даній проблемі. | Інформаційне забезпечення нововведень шляхом створення банку технологій навчання , виховання, розвитку | |
Розробка плану роботи над проблемною темою, визначення форм роботи, затвердження на засіданні педагогічної ради | Позитивні зміни активності учнів у позакласній роботі, підвищення якості інтелектуальної і творчої діяльності | |
Створення творчої групи з метою організації роботи над окремими аспектами теми | Розробка комплексу науково-методичних матеріалів щодо реалізації компетентнісного підходу до підвищення рівня соціалізації особистості в умовах створення нового освітнього простору; | |
Створення у шкільному методичному кабінеті науково-методичного комплексу на допомогу учителям | Інформаційне забезпечення нововведень | |
Визначення самоосвітніх тем педагогів та форм висвітлення | Ріст професійного потенціалу педагогічного колективу |
Каталог шкільного перспективного педагогічного досвіду, щодо аспектів соціалізації дітей та учнівської молоді
Базик Валентина Володимирівна- вчитель хімії та основ здоров*я працює над проблемою «Формування соціальної компетентності школярів на уроках хімії»
http://ntorgai-zosh.ks.sch.in.ua - сайт школи /Про школу/склад шкільного колективу / сторінка Базик В.В.
http://bazykvalentina.ucoz.ua/- власний сайт
Матеріали виступу (доповідь з мультимедійною презентацією) розміщені на порталі «Учительский журнал он-лайн»
Формування предметної компетентності школярів шляхом дослідно-експериментальної роботи
http://teacherjournal.in.ua/shkilni-predmeti/khimiya/3792-formuvannia-predmetnoi-kompetentnosti-shkoliariv-shliakhom-doslidno-eksperymentalnoi-roboty
Деякі з них представлені на сайті вчителя:
Формування предметних компетентностей на уроках хімії та у позаурочний час
http://bazykvalentina.ucoz.ua/publ/metodichna_skrinka/formuvannja_predmetnikh_kompetentnostej_na_urokakh_khimiji_ta_u_pozaurochnij_chas/5-1-0-34
Проект учнів 9 класу "Музей оцту"
http://bazykvalentina.ucoz.ua/index/proekti_uchniv/0-45
Застосування інтерактивних та нетрадиційних методів роботи
http://bazykvalentina.ucoz.ua/publ/metodichna_skrinka/zastosuvannja_interaktivnikh_i_netradicijnikh_metodiv_navchannja_na_urokakh_pochatok_xxi_stolittja_poznachenij_skladnim_perekhodom_do_visokotekhnologich/5-1-0-37
Групова діяльність учнів як одна з форм інтерактивного навчання
http://bazykvalentina.ucoz.ua/publ/metodichna_skrinka/zastosuvannja_interaktivnikh_metodiv_navchannja/5-1-0-36
Алгоритм проведення методу «Прес» та інших методів
http://bazykvalentina.ucoz.ua/publ/metodichna_skrinka/algoritm_provedennja_metodu_pres/5-1-0-18
Урок «Стуктурні частинки речовини.Хімічний елемент. Поняття про періодичну систему хімічних елементівД.І.Менделєєва»
http://bazykvalentina.ucoz.ua/publ/uroki/vidkriti_uroki/strukturni_chastinki_rechovini_ponjattja_pro_ps_mendeleeva/3-1-0-4
Презентація «Метод проектів як реалізація особистісно-орієнтованого навчання»
http://bazykvalentina.ucoz.ua/index/prezentaciji/0-17
Метод проектів як інноваційна форма дослідницької діяльності учнів.Особливості організації дослідницької діяльності учнів
http://bazykvalentina.ucoz.ua/publ/metodichna_skrinka/osoblivosti_organizaciji_doslidnickoji_dijalnosti_uchniv/5-1-0-12
Проекти
http://bazykvalentina.ucoz.ua/index/roboti_uchniv/0-33
Критичне мислення на сучасних уроках хімії: формування та розвиток
http://bazykvalentina.ucoz.ua/publ/metodichna_skrinka/opis_pedagogichnogo_dosvidu/5-1-0-38
Використання елементів ТРВЗ на уроках хімії
http://bazykvalentina.ucoz.ua/publ/metodichna_skrinka/vikoristannja_elementiv_trvz/5-1-0-10
Задачі екологічного змісту
http://bazykvalentina.ucoz.ua/publ/metodichna_skrinka/zadachi_ekologichnogo_zmistu/5-1-0-24
Гратися заради усвідомлених та міцних знань
http://bazykvalentina.ucoz.ua/publ/metodichna_skrinka/gratisja_zaradi_usvidomlenikh_ta_micnikh_znan/5-1-0-20
Дидактичні ігри
http://bazykvalentina.ucoz.ua/publ/metodichna_skrinka/didaktichni_igri/5-1-0-33
Урок «Мій дім-моя фортеця»
http://bazykvalentina.ucoz.ua/publ/uroki/konspekti_urokiv/urok_mij_dim_moja_fortecja/4-1-0-39
Урок у 11 класі "Органічні речовини в побуті" (рівень стандарту)
http://bazykvalentina.ucoz.ua/publ/uroki/konspekti_urokiv/organichni_rechovini_v_pobuti/4-1-0-35
Урок «Настоянки та розчини в домашній аптечці»
http://bazykvalentina.ucoz.ua/publ/uroki/konspekti_urokiv/nastojanki_ta_rozchini_v_domashnij_apteci/4-1-0-26
Урок з хімії, біології, основ здоров’я «Значення розчинів у житті людини та її професійній діяльності»
http://bazykvalentina.ucoz.ua/publ/uroki/konspekti_urokiv/binarnij_urok_u_9_klasi/4-1-0-6
Звернення до випускників з переконанням у соціальній значимості отриманих знань з хімії.
http://bazykvalentina.ucoz.ua/index/poradi_uchnju/0-15
Нівіна Наталія Петрівна - ЗДНВР. вчитель географії, природознавства, економіки працює над проблемою
« Розвиток творчого потенціалу учнів на уроках географії з метою формування креативної особистості»
http://multiurok.ru/nivina/ - власний и сайт
Презентації Методична скарбничка - презентації до уроків
Національно-патріотичне виховання на уроках географії.
Інтернет-ресурси з геграфії
буклети : "Видатні українські географи". "Українське - краще!"
Зошит з самоосвіти
Краєзнавчий матеріал до роботи на уроках курсу "Херсонщина"
Розробки уроків.
Коментарi