Районні методичні заходи на базі Нижньоторгаївського закладу ПЗСО 2020-2021 н. р.

«Змішане навчання на уроках зарубіжної літератури - ключ до змін»

Жовтень ПЯТКОВСЬКА О.М.

«Підвищення якості та результативності сучасного уроку шляхом дистанційного навчання у біологічній освіті»

Грудень ДЄЄВА М.І.

«Активізація пізнавальної діяльності учнів, як засіб формування освітніх компетентностей» (майстер –клас )

Жовтень – грудень БАЗИК В.В.

«STEM – освіта у школі» (робота студії)

Жовтень – грудень ХАРЧЕНКО В.В.

Керівники районних методичних спільнот 2020-2021 н.р.

Вчителів зарубіжної літератури

ПЯТКОВСЬКА О.М. вчитель вищої категорії "старший вчитель"

Вчителів хімії, біології та основ здоров’я

ДЄЄВА М.І. . вчитель вищої категорії

Вчителів географії та економіки

НІВІНА Н.П. вчитель вищої категорії старший вчител

Алгоритм впровадження науково-методичної проблеми

Алгоритм впровадження науково-методичної проблеми ІІ етап 2020-2021 н.р. Нижньоторгаївського закладу ПЗСО

Актуальні завдання Способи розв’язання Прогнозовані результати
Проектування моделі нового освітнього середовища закладу загальної середньої освіти "Компетентнісний підхід та соціалізація особистості в умовах створення єдиного освітнього простору" ІІ етап (2020-2021)
Спрямування всіх напрямів методичної роботи на розвиток творчого потенціалу педагогів у контексті реалізації проблемної теми. Вироблення практичних рекомендацій та їх використання у педагогічній практиці вчителів
Робота творчої групи над окремими аспектами теми Розробка комплексу науково-методичних матеріалів щодо реалізації компетентнісного підходу до підвищення рівня соціалізації особистості в умовах створення нового освітнього простору;
Підготовка та проведення педагогічних та науково-методичних рад з відповідною тематикою. Ріст професійного потенціалу педагогічного колективу
Спрямування роботи шкільних методичних спільнот на реалізацію наскрізних ліній навчальних програм Вироблення й реалізація якісно нової, особистісно й компетентнісно орієнтованої освітньої системи на основі збереження і підтримки індивідуальності дитини
Організація взаємовідвідувань уроків, занять та виховних заходів.
Організація дієвої самоосвітньої роботи педагогів із визначеної проблеми. Підвищення професійної кваліфікації педагогічних працівників
Організація роботи постійно діючого психолого-педагогічного семінару “Особистісне зростання вчителя як запорука успішної реалізації методичної теми” Позитивні зміни іміджу школи , підвищення якості інтелектуальної і творчої діяльності
Співпраця з місцевими органами управління освітою з питань розбудови освітнього простору громади. Створення умов і механізмів у школі для роботи дитячих громадських організацій та учнівського самоврядування.
Актуальні завдання Способи розв’язання Прогнозовані результати
Проектування моделі нового освітнього середовища закладу загальної середньої освіти "Компетентнісний підхід та соціалізація особистості в умовах створення єдиного освітнього простору" ІІ етап (2019-2020)
Розробка методичних рекомендації щодо створення єдиного освітнього простору навчального закладу; Вироблення практичних рекомендацій та їх використання у педагогічній практиці вчителів
Створення творчої групи з метою організації роботи над окремими аспектами теми Розробка комплексу науково-методичних матеріалів щодо реалізації компетентнісного підходу до підвищення рівня соціалізації особистості в умовах створення нового освітнього простору;
Проведення педагогічної ради з питання активної участі та відповідальності кожного педагогічного працівника за успіх розбудови оригінальної моделі нового освітнього простору навчального закладу. Ріст професійного потенціалу педагогічного колективу
Спрямування роботи шкільних методичних об’єднань на реалізацію наскрізних ліній навчальних програм Вироблення й реалізація якісно нової, особистісно й компетентнісно орієнтованої освітньої системи на основі збереження і підтримки індивідуальності дитини
Участь в областному конкурсі «Освітній простір «Нової української школи» Позитивні зміни іміджу школи , підвищення якості інтелектуальної і творчої діяльності
Співпраця з місцевими органами управління освітою з питань розбудови освітнього простору громади. Створення умов і механізмів у школі для виникнення дитячих громадських організацій та учнівського самоврядування.
Актуальні завдання Способи розв’язання Прогнозовані результати
Здійснення аналізу наявних ресурсів щодо впливу на стан соціалізації, визначає напрями введення інноваційних змін над проблемною темою "Компетентнісний підхід та соціалізація особистості в умовах створення єдиного освітнього простору" І етап (2018-2019)
Теоретичне осмислення та обґрунтування проблеми, вивчення рекомендованої літератури. Вироблення практичних рекомендацій та їх використання у педагогічній практиці вчителів
Опрацювання відповідних нормативно – правових документів, створення «банку інформації» по даній проблемі. Інформаційне забезпечення нововведень шляхом створення банку технологій навчання , виховання, розвитку
Розробка плану роботи над проблемною темою, визначення форм роботи, затвердження на засіданні педагогічної ради Позитивні зміни активності учнів у позакласній роботі, підвищення якості інтелектуальної і творчої діяльності
Створення творчої групи з метою організації роботи над окремими аспектами теми Розробка комплексу науково-методичних матеріалів щодо реалізації компетентнісного підходу до підвищення рівня соціалізації особистості в умовах створення нового освітнього простору;
Створення у шкільному методичному кабінеті науково-методичного комплексу на допомогу учителям Інформаційне забезпечення нововведень
Визначення самоосвітніх тем педагогів та форм висвітлення Ріст професійного потенціалу педагогічного колективу

Каталог шкільного перспективного педагогічного досвіду, щодо аспектів соціалізації дітей та учнівської молоді

Базик Валентина Володимирівна- вчитель хімії та основ здоров*я працює над проблемою «Формування соціальної компетентності школярів на уроках хімії»
http://ntorgai-zosh.ks.sch.in.ua - сайт школи /Про школу/склад шкільного колективу / сторінка Базик В.В.
http://bazykvalentina.ucoz.ua/- власний сайт

Матеріали виступу (доповідь з мультимедійною презентацією) розміщені на порталі «Учительский журнал он-лайн»

Формування предметної компетентності школярів шляхом дослідно-експериментальної роботи

http://teacherjournal.in.ua/shkilni-predmeti/khimiya/3792-formuvannia-predmetnoi-kompetentnosti-shkoliariv-shliakhom-doslidno-eksperymentalnoi-roboty

Деякі з них представлені на сайті вчителя:

Формування предметних компетентностей на уроках хімії та у позаурочний час

http://bazykvalentina.ucoz.ua/publ/metodichna_skrinka/formuvannja_predmetnikh_kompetentnostej_na_urokakh_khimiji_ta_u_pozaurochnij_chas/5-1-0-34

Проект учнів 9 класу "Музей оцту"

http://bazykvalentina.ucoz.ua/index/proekti_uchniv/0-45

Застосування інтерактивних та нетрадиційних методів роботи

http://bazykvalentina.ucoz.ua/publ/metodichna_skrinka/zastosuvannja_interaktivnikh_i_netradicijnikh_metodiv_navchannja_na_urokakh_pochatok_xxi_stolittja_poznachenij_skladnim_perekhodom_do_visokotekhnologich/5-1-0-37

Групова діяльність учнів як одна з форм інтерактивного навчання

http://bazykvalentina.ucoz.ua/publ/metodichna_skrinka/zastosuvannja_interaktivnikh_metodiv_navchannja/5-1-0-36

Алгоритм проведення методу «Прес» та інших методів

http://bazykvalentina.ucoz.ua/publ/metodichna_skrinka/algoritm_provedennja_metodu_pres/5-1-0-18


Урок «Стуктурні частинки речовини.Хімічний елемент. Поняття про періодичну систему хімічних елементівД.І.Менделєєва»

http://bazykvalentina.ucoz.ua/publ/uroki/vidkriti_uroki/strukturni_chastinki_rechovini_ponjattja_pro_ps_mendeleeva/3-1-0-4

Презентація «Метод проектів як реалізація особистісно-орієнтованого навчання»

http://bazykvalentina.ucoz.ua/index/prezentaciji/0-17

Метод проектів як інноваційна форма дослідницької діяльності учнів.Особливості організації дослідницької діяльності учнів

http://bazykvalentina.ucoz.ua/publ/metodichna_skrinka/osoblivosti_organizaciji_doslidnickoji_dijalnosti_uchniv/5-1-0-12

Проекти

http://bazykvalentina.ucoz.ua/index/roboti_uchniv/0-33

Критичне мислення на сучасних уроках хімії: формування та розвиток

http://bazykvalentina.ucoz.ua/publ/metodichna_skrinka/opis_pedagogichnogo_dosvidu/5-1-0-38

Використання елементів ТРВЗ на уроках хімії

http://bazykvalentina.ucoz.ua/publ/metodichna_skrinka/vikoristannja_elementiv_trvz/5-1-0-10

Задачі екологічного змісту

http://bazykvalentina.ucoz.ua/publ/metodichna_skrinka/zadachi_ekologichnogo_zmistu/5-1-0-24

Гратися заради усвідомлених та міцних знань

http://bazykvalentina.ucoz.ua/publ/metodichna_skrinka/gratisja_zaradi_usvidomlenikh_ta_micnikh_znan/5-1-0-20

Дидактичні ігри

http://bazykvalentina.ucoz.ua/publ/metodichna_skrinka/didaktichni_igri/5-1-0-33

Урок «Мій дім-моя фортеця»

http://bazykvalentina.ucoz.ua/publ/uroki/konspekti_urokiv/urok_mij_dim_moja_fortecja/4-1-0-39

Урок у 11 класі "Органічні речовини в побуті" (рівень стандарту)

http://bazykvalentina.ucoz.ua/publ/uroki/konspekti_urokiv/organichni_rechovini_v_pobuti/4-1-0-35

Урок «Настоянки та розчини в домашній аптечці»

http://bazykvalentina.ucoz.ua/publ/uroki/konspekti_urokiv/nastojanki_ta_rozchini_v_domashnij_apteci/4-1-0-26

Урок з хімії, біології, основ здоров’я «Значення розчинів у житті людини та її професійній діяльності»

http://bazykvalentina.ucoz.ua/publ/uroki/konspekti_urokiv/binarnij_urok_u_9_klasi/4-1-0-6

Звернення до випускників з переконанням у соціальній значимості отриманих знань з хімії.

http://bazykvalentina.ucoz.ua/index/poradi_uchnju/0-15

Нівіна Наталія Петрівна - ЗДНВР. вчитель географії, природознавства, економіки працює над проблемою
« Розвиток творчого потенціалу учнів на уроках географії з метою формування креативної особистості»
http://multiurok.ru/nivina/ - власний и сайт
Презентації Методична скарбничка - презентації до уроків

Національно-патріотичне виховання на уроках географії.

Інтернет-ресурси з геграфії

буклети : "Видатні українські географи". "Українське - краще!"

Зошит з самоосвіти

Краєзнавчий матеріал до роботи на уроках курсу "Херсонщина"

Розробки уроків.

Кiлькiсть переглядiв: 1061

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.