План підвищення кваліфікації педагогічних працівників Нижньоторгаївської ЗОШ І-ІІІ ступенів на 2020 рік
№ | ПІБ педагогічного працівника | Теми (напрям, найменування) програми (курсу, лекції, модуля тощо) підвищення кваліфікації | Форма (очна, заочна (денна, вечірня), дистанційна, мережева, дуальна, на робочому місці, на виробництві тощо) | Вид (навчання за програмою, стажування семінари, практикуми, тренінги, вебінари, майстер-класи, самоосвіта | Суб’єкт підвищення кваліфікації | Тривалість підвищення кваліфікації (у годинах/ кредитах) | К-ть днів | Строки (дата) | Вартість підвищен- ня кваліфіка- ції (у разі встановлен ня) | Примітка (безоплатний характер надання освітньої послуги; самостійне фінансування підвищення кваліфікації педагогом) |
1. | Пятковська О.М. | Актуальні питання філологічної підготовки вчителя-словесника | очна | навчання за програмою | ХАНО | 30 | 5 | 1000 | безоплатний характер | |
Створення та ведення власного блогу на платформі Blogger | дистанційна | навчання за програмою | Всеосвіта | 36 | 590 | самостійне фінансування | ||||
Підвищення професійної компетентності вчителів-словесників у контексті STEM-освіти | очна | семінар | ХАНО | 16 | 2 | вересень | 520 | безоплатний характер | ||
Розвиток індивідуального стилю професійної діяльності вчителів зарубіжної літератури та мов національних меншин | очна | семінар | ХАНО | 6 | 1 | листопад | 350 | безоплатний характер | ||
2 | Нівіна Н.П. | Географічна задача | дистанційна | навчання за програмою | Всеосвіта | 36 | лютий | 590 | самостійне фінансування | |
«Компетентнісна географічна освіта: проектування уроків і завдань» | очна | семінар | ХАНО | 16 | 2 | 09-10. 04 | 410 | безоплатний характер | ||
«Питання геополітики у шкільному курсі географії» | очна | семінар | ХАНО | 6 | 1 | 07.05 | - | підвищення кваліфікації педагогом | ||
Ефективні форми та методи організації навчальної діяльності учнів у процесі викладання курсу «Природознавство – 5 клас» | очна | навчання за програмою | ХАНО | 30 | 5 | 600 | безоплатний характер | |||
3 | Чирук Г.В. | Формувальне оцінювання як засіб створення освітньої траєкторії здобувачів освіти | очна | семінар | ХАНО | 6 | 1 | січень вересень | 350 | безоплатний характер |
Інтеграція: тематичний і діяльнісний підходи. Формування міжпредметних компетенцій у процесі тематичного навчання | очна | семінар | ХАНО | 18 | 3 | лютий листопад | 670 | безоплатний характер | ||
«Softskills для педагога: розвиваємо гнучкі навички» | очна | семінар | ХАНО | 6 | 1 | лютий грудень | 350 | безоплатний характер | ||
Ефективна взаємодія вчителя і асистента – складова успіху роботи в інклюзивному класі | дистанційне | вебінар | всеосвіта | 2 | 30.01 | 59 | самостійне фінансування | |||
4 | Сидоренко С.В. | Сучасна методика викладання української мови і літератури | очна | навчання за програмою | ХАНО | 30 | 5 | 1000 | безоплатний характер | |
Інформаційно-цифрова компетентність сучасного вчителя: розвиваємо себе та учнів (меми, хмари слів, лінії часу, QR-коди, інтелект-карти, плейкасти) | очна | семінар | ХАНО | 6 | 1 | лютий травень | 350 | безоплатний характер | ||
Розвиток цифрового інтелекту учителя: путівник по цифрових інструментах в ефективній організації і проведені освітнього процесц» | дистанційна | навчання за програмою | Всеосвіта | 36 | 590 | самостійне фінансування | ||||
5 | Пєхова Н.О. | Інтеграція: тематичний і діяльнісний підходи. Формування міжпредметних компетенцій у процесі тематичного навчання | очна | семінар | ХАНО | 18 | 3 | лютий листопад | 480 | безоплатний характер |
Сучасні методики розвитку пізнавальної сфери молодшого школяра | очна | семінар | ХАНО | 18 | 3 | квітень вересень | 480 | безоплатний характер | ||
6 | Красовська А.В. | Інтеграція: тематичний і діяльнісний підходи. Формування міжпредметних компетенцій у процесі тематичного навчання | очна | семінар | ХАНО | 18 | 3 | лютий листопад | 480 | безоплатний характер |
Сучасні методики розвитку пізнавальної сфери молодшого школяра | очна | семінар | ХАНО | 18 | 3 | квітень вересень | 480 | безоплатний характер | ||
«Інтегрований курс «Мистецтво»: теоретико-прикладний аспект» | дистанційна | навчання за програмою | Всеосвіта | 36 | 590 | самостійне фінансування | ||||
«Валізка творчих вправ на уроках літературного читання початкової школи» | дистанційне | вебінар | всеосвіта | 2 | 59 | самостійне фінансування | ||||
7 | Пшенична О.О. | Розвиток професійної компетентності вчителів початкових класів ЗПЗСО | очна | навчання за програмою | ХАНО | 30 | 5 | 1000 | безоплатний характер | |
«Реалізація компетентнісного підходу на уроках образотворчого мистецтва» | очна | семінар | ХАНО | 6 | 1 | жовтень | 350 | безоплатний характер | ||
Немовленнєва дитина в інклюзивному просторі | дистанційне | вебінар | всеосвіта | 2 | 04.02 | 59 | самостійне фінансування | |||
8 | Патер О.О. | Курси вчителів фізики, інформатики, трудового навчання | очна | навчання за програмою | ХАНО | 150 | 18 | 07.12-24.12 | 3000 | безоплатний характер |
Упровадження елементів STEM-освіти під час вивчення фізики | очна | семінар | ХАНО | 16 | 2 | жовтень | 520 | безоплатний характер | ||
Розвиток цифрового інтелекту учителя: путівник по цифровим інструментам в ефективній організації і проведенні освітнього процесу. | дистанційна | навчання за програмою | Всеосвіта | 36 | 590 | самостійне фінансування | ||||
9 | Онищенко І.Р. | Інноваційні методи викладання англійської мови | очна | навчання за програмою | ХАНО | 30 | 5 | 1000 | безоплатний характер | |
10 | Бойко Т.С. | Курси педагогічних працівників класів з інклюзивним та інтегрованим навчанням ЗЗСО та ЗДО | очна | навчання за програмою | ХАНО | 150 | 18 | 30.03-17.04 | 3000 | безоплатний характер |
Взаємодія закладів освіти з родинами вихованців | очна | семінар | ХАНО | жовтень | 350 | безоплатний характер | ||||
Організація інклюзивного середовища в закладі освіти | очна | навчання за програмою | Всеосвіта | 30 | 590 | самостійне фінансування | ||||
11 | Ніколаєва В.М. | Курси вчителів фізики, інформатики, трудового навчання | очна | навчання за програмою | ХАНО | 150 | 18 | 07.12-24.12 | 3000 | безоплатний характер |
Розвиток професійної компетентності вчителів математики в ЗЗСО | очна | навчання за програмою | ХАНО | 30 | 5 | 1000 | безоплатний характер | |||
12 | Козачок О.М. | Сучасна методика викладання української мови і літератури | очна | навчання за програмою | ХАНО | 30 | 5 | 1000 | безоплатний характер | |
Інформаційно-цифрова компетентність сучасного вчителя: розвиваємо себе та учнів (меми, хмари слів, лінії часу, QR-коди, інтелект-карти, плейкасти) | очна | семінар | ХАНО | 6 | 1 | лютий травень | 350 | безоплатний характер | ||
Формування ключових компетентностей здобувачів освіти на уроках гуманітарного профілю: техніки та ресурси | очна | семінар | ХАНО | 16 | 2 | березень | 520 | безоплатний характер | ||
13 | Базик В.В. | Формування ключових компетентності вчителів хімії ЗПЗСО | очна | навчання за програмою | ХАНО | 30 | 5 | 1000 | безоплатний характер | |
Розвиток професійної компетентності вчителів основ здоров’я | очна | навчання за програмою | ХАНО | 30 | 5 | 1000 | безоплатний характер | |||
Підвищення рівня предметної компетентності вчителя Етики в умовах неперервної освіти | очна | навчання за програмою | ХАНО | 30 | 5 | 1000 | безоплатний характер | |||
Актуальні питання професійної підготовки бібліотекарів закладів освіти | очна | навчання за програмою | ХАНО | 30 | 5 | 1000 | безоплатний характер | |||
Методичний інструментарій сучасного вчителя основ здоров’я | очна | семінар | ХАНО | 6 | 1 | жовтень | 350 | безоплатний характер | ||
Інформаційно-комунікаційні технології у бібліотечній справі | очна | семінар | ХАНО | 6 | 1 | жовтень | 350 | безоплатний характер | ||
Формування технологій компетентнісного навчання | очна | Авторський семінар | ХАНО | 16 | 2 | 23.04-24.04 | 520 | безоплатний характер | ||
Немовленнєва дитина в інклюзивному просторі | дистанційне | вебінар | всеосвіта | 2 | 04.02 | 59 | самостійне фінансування | |||
Ефективна взаємодія вчителя і асистента – складова успіху роботи в інклюзивному класі | дистанційне | вебінар | всеосвіта | 2 | 30.01 | 59 | самостійне фінансування | |||
Онлайн-ресурси для оформлення проектної діяльності | дистанційне | вебінар | всеосвіта | 2 | 59 | самостійне фінансування | ||||
Формувальне оцінювання як засіб підвищення ефективності освітнього процесу | дистанційне | вебінар | всеосвіта | 2 | 59 | самостійне фінансування | ||||
Google – сервіси в роботі вчителя | дистанційне | навчання за програмою | всеосвіта | 16 | 390 | самостійне фінансування | ||||
14 | Дєєва М.І. | Курси педагогів-організаторів | очна | навчання за програмою | ХАНО | 150 | 18 | 16.11-04.12 | 3000 | безоплатний характер |
Впровадження веб-квестів в освітній процес | дистанційна | навчання за програмою | Всеосвіта | 36 | 590 | самостійне фінансування | ||||
Інноваційний кейс учителя біології | очна | семінар | ХАНО | 6 | 1 | червень | 350 | безоплатний характер | ||
15 | Харченко В.В. | Теоретичні та практичні основи управління | очна | навчання за програмою | ХАНО | 30 | 5 | 1000 | безоплатний характер | |
Професійне зростання вчителя історії в умовах Нової української школи | очна | навчання за програмою | ХАНО | 30 | 5 | 1000 | безоплатний характер | |||
Підвищення рівня предметної компетентності вчителя правознавства в умовах неперервної освіти | очна | навчання за програмою | ХАНО | 30 | 5 | 1000 | безоплатний характер | |||
Особливі діти в закладі освіти: характеристика нозологій, педагогічні підходи» | очна | навчання за програмою | Всеосвіта | 30 | 590 | самостійне фінансування | ||||
16 | Падалко Д.В. | Розвиток професійної компетентності практичного психолога в неперервної освіти | очна | навчання за програмою | ХАНО | 30 | 5 | 1000 | безоплатний характер | |
17 | Пилипенко В.І. | Курси вчителів фізкультури І категорії та тренерів ДЮСШ | очна | навчання за програмою | ХАНО | 150 | 18 | 10.03-27.03 | 2000 | безоплатний характер |
Розвиток професійної компетентності учителів захисту Вітчизни в умовах неперервної освіти | очна | навчання за програмою | ХАНО | 30 | 5 | 1000 | безоплатний характер | |||
18 | Порядін В.В. | Курси вчителів фізкультури спец. та ІІ категорії т | очна | навчання за програмою | ХАНО | 150 | 18 | 26.10-13.11 | 2000 | безоплатний характер |
Розвиток професійної компетентності учителів обслуговуючої праці та технологій в умовах неперервної освіти | очна | навчання за програмою | ХАНО | 30 | 5 | 1000 | безоплатний характер |
Сертифікати Ніколаєва В М
Сертифікати Базик В.В.
Коментарi