РІЧНИЙ ЗВІТ ДИРЕКТОРКИ ЛІЦЕЮ

за 2020-2021 навчальний рік

Віра ХАРЧЕНКО

2020-2021 навчальний рік завершується. Час підводити підсумки. Яким він був? Для наших першокласників – першим, тому незвичайним, роком нових зустрічей і знайомств, перших уроків і підручників. Для одинадцятикласників – це рік напруженої підготовки до ЗНО, рік вибору та прийняття вже дорослих рішень. Для більшості нашої шкільної спільноти рік був звичайним, черговим, але до 12 березня 2020 року. А далі розпочався час, який усіх нас з одного боку розділив, віддаливши дистанційно, а з іншого об`єднав, бо перед усіма постало питання – як жити, бути, навчатися і навчати далі. Кожен шукав свій вихід…

Нижньоторгаївський ліцей правонаступник Нижньоторгаївського закладу повної загальної середньої освіти, правонаступник Нижньоторгаївської ЗОШ І-ІІІ ступенів, Нижньоторгаївської середньої школи, заснованої у 1972 році. На даний час у закладі навчається 108 здобувачів освіти в 11 класах. В закладі працює 17 педагогічних працівників та 13 працівників обслуговуючого персоналу.

Більшість учителів закладу, а сааме - 15осіб ( 83%) — спеціалісти з вищою освітою. За віком переважають учителі від 23 до 40 років — 11 осіб ( 65 %), а за стажем переважають вчителі, які мають педагогічний стаж роботи по­над 20 років – 11 осіб (65%). Адміністрація школи надає кожному вчителю можливість удосконалювати свою фахо­ву майстерність на курсах підвищення кваліфі­кації й успішно проходити атестацію.

Кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» мають 6 учителів, І категорію - 1 учитель, «спеціаліст ІІ категорії» - 5 учителів, «спеціаліст» - 5 учителів, звання «старший учитель» - 5 учителів.

Із загальної кількості педагогічних працівників у навчальному закладі працюють: одна директорка, дві заступниці директорки з НВР, 1 педагог-організатор, практичний психолог, бібліотекарка.

Посилання на сайт закладу http://ntorgai-zosh.ks.sch.in.ua/

Посилання на сторінку закладу у фейсбук https://www.facebook.com/torqai/

Однією з найважливіших управлінських функцій керівника школи є організаторська діяльність. Можна зібрати змістовну інформацію, здійснити глибокий педагогічний аналіз, скласти план роботи, але все це не буде результативним, якщо не забезпечити відповідної організації. Вважаю, що підготовка і оформлення управлінських рішень є одним із важливих аспектів організаторської діяльності керівника школи.

Суспільство очікує від школи не лише статусу освітнього ресурсу, а й простору розвитку та співпраці як усередині, так і з зовнішнім світом. Сучасне освітнє середовище створює неповторне індивідуалізоване та персоналізоване враження, де у кожного є можливість відшукати себе.

Головним критерієм ефективної роботи керівника закладу я вважаю формування інклюзивного, розвивального та мотивуючого до навчання освітнього простору.

Приміщення закладу і прилегла територія облаштована з урахуванням принципів універсального дизайну та розумного ( продуманого до дрібниць) пристосування кожної ділянки комплексу. В закладі облаштовані навчальні приміщення – кабінети, лабораторії , спортивні та ігрові майданчики. Кожен учень, педагог, працівник має облаштоване робоче місце. Також створені можливості для нагальних побутових потреб і відпочинку всіх учасників навчально-виховного процесу,

https://youtu.be/hzTUR72ELVQ

безпечних умов життя і здоров'я учасників навчально – виховного процесу

https://www.youtube.com/watch?v=qWE6W3AvIBQ&ab_channel=%D0%9C%D0%B0%D1%80%D0%B8%D0%BD%D0%B0%D0%94%D1%94%D1%94%D0%B2%D0%B0

Адміністрація закладу приділяє велику увагу поліпшенню матеріально-технічного стану закладу і поліпшенню доступності.

Програма розвитку закладу (2018-2023рр.)

http://ntorgai-zosh.ks.sch.in.ua/pro_shkolu/misiya_bachennya_strategiya/

У закладі освіти застосовуються методики та технології роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. А саме – облаштовано доступне (пандус, дзвоник виклику, санітарні кімнати, куточок усамітнення, ресурсна кімната). Придбано спеціальні навчально-методичні та допоміжні дидактичні, ігрові засоби навчання, відповідно до потреб діток.

Забезпечено освітній процес дітей з ООП – створено робочу групу, до якої входять батьки учнів та вчителі, що будуть викладати , вихователі дошкільного закладу. Створено індивідуальні освітні траєкторії та ІПР здобувачів освіти з ООП з урахуванням труднощів і проблем, зосередженням уваги та підтримки позитивної мотивації . Важливою складовою перебування учнів з ООП у закладі є створення для них комфортних умов в залежності від потреб (місце для перебування під час емоційного збудження чи пригнічення), використання освітніх технологій , спрямованих на їх адаптацію серед однолітків. З дітьми працюють педагоги, які систематично підвищують свою кваліфікацію щодо роботи з учнями з ООП , шляхом участі в вебінарах, семінарах, тренінгах, курсах. Згідно плану роботи в закладі на нарадах при директорі, педрадах, оперативних нарадах розглядаються питання методики роботи з дітьми з ООП. Весь навчально-виховний процес відбувається в тісній співпраці з батьками учнів та спеціалістами Новокаховського інклюзивно-ресурсного центру (консультації, комплексна оцінка досягнень і змін, складання ІПР).

Освітнє середовище закладу мотивує здобувачів освіти до оволодіння ключовими компетентностями та наскрізними уміннями , ведення здорового способу життя.

З чого ми починали перетворення школи на мотивуюче освітнє середовище?

Залучили всіх учасників освітнього процесу (вчителі, учні, батьки, громадськість, працівники) до прийняття рішень щодо змін в організації, змін з дотриманням балансу між «володінням «і «залученням», «можемо» і «хочемо» і «треба». Всі зміни відбуваються з урахуванням мобільності, динамічності і трансформації.

Нестандартні уроки - на підприємстві.

http://ntorgai-zosh.ks.sch.in.ua/files2/photogallery/732/PC070009.JPG?size=100&height=300&width=395

https://image.slidesharecdn.com/random-180123120042/95/stem-1-638.jpg?cb=1516708948

Проєкт « Школа без стін» яка триває з 2010 року. Це уроки на виробничих об’єктах, природі, театрі, заповіднику, будинку культури, бібліотеці та ін…

https://www.facebook.com/519631871770852/videos/401152044592389

зустріч лідерів учнівського самоврядування з головою Нижньосірогозької районної державної адміністрації 2020

https://www.youtube.com/watch?v=YyAvPX8NxmM&t=59s

https://www.youtube.com/watch?v=vpZsYy5o51o

Одним з обов’язків керівника закладу є (відповідно Закону України «Про освіту» ч 3 ст 26) сприяння здоровому способу життя здобувачів освіти та працівників закладу.

Що ж зробило нашу школу «здоровою» та екологічною? Це наскрізне включення тем про здорове харчування, користь фізичної активності, спорту, правил екологічної поведінки задля сталого розвитку в освітній процес. Спрямованість роботи педагогів на навчання, обмін досвідом із тематики формування навичок здорового способу життя, інтеграції здоров'язбережувальної та екологічної компетентностей, до викладання всіх предметів навчального плану. У закладі проводиться ативна робота спортивних секцій для дітей різного віку,вони беруть участь у проектах і конкурсах:

https://www.facebook.com/519631871770852/videos/570744973446648

Всеукраїнський заочний конкурс творчих звітів роботи роїв – І місце в районному турі

https://www.facebook.com/519631871770852/videos/305558900050749

один з відеороликів на Всеукраїнський конкурс «Healthy Schools»

https://www.youtube.com/watch?v=i8_6xxpoqJw – «Зважені і щасливі»

https://www.youtube.com/watch?v=uYXEtydxasU&t=3s корисний ніданок

https://www.youtube.com/watch?v=wSEnAbVjJeg&t=19s здоров'язберігаючі технології

https://www.youtube.com/watch?v=CQtthRwpW90&t=2s супергерої серед нас

В закладі організовано освітнє середовище, яке мотивує до спортивної та оздоровчої активності - це спортивні та ігрові майданчики, спортивні зали, тренажерний зал з мас - рестлінгу та пауерліфтингу, сучасний стадіон, стадіон для міні - футболу, тенісні столи, столи для гри в шахи та шахмати, активні для гри коридори та баскетбольна площадка, ігрові майданчики.

Вчителі і батьки учнів самі подають приклад, активно долучаючись до спортивних змагань ,відвідування секцій і спортивних занять . Третій рік жінки колективу закладу і мами учнів відвідують тренування з силових видів спорту та бігу. Неабияким прикладом є троє майстрів спорту серед випускників закладу з різних видів спорту (Газаєв В.Н.- пауерліфтинг, силове багатобор'я; Самчук К.В. – велосипедний спорт, марафон, багатобор'я,- обидва занесені до Книги рекордів України . Харченко Л.В. – з флорболу.)

Науково-методична робота школи підпорядкована цілям і завданням закладу освіти, реалізації проблемної теми «Компетентнісний підхід та соціалізація особистості в умовах створення єдиного освітнього простору», що спланована на п’ять років на підставі діагностування вчителів і результатів навчальної діяльності учнів.

Основними засобами ефективного впливу на процес формування компетентності педагогів є: мотивація до підвищення рівня професійної майстерності; використання форм і методів методичної роботи, які відповідають різним стилям і технологіям навчання; раціональне використання здібностей учителя; створення ситуації успіху; можливість практичного використання нових знань.

В 2020-2021 навчальному році навчалося 110 учень в 11 класах. Якісні освітні послуги забезпечують 17 учителів:

«Старший вчитель» - 6

Учителів вищої категорія - 6

Учителів першої категорії – 2

Учителів другої категорії – 5

Спеціалістів - 4

Всі учителі підвищили кваліфікацію згідно плану (ч.1ст.51Закону України «Про повну загальну середню освіту»).

В 2020-2021 році курсову перепідготовку при ХАНО пройшли: Патер О.О. вчителька фізики, інформатики, Онищенко І.Р. вчителька англійської мови.

В 2020-2021 н.р. чергову атестацію пройшли: Дєєва М.І. вчителька біології, Пятковська О.М. заступниця директорки з навчально-виховної роботи, Пилипенко В.І., вчитель фізичної культури та ЗУ, Онищенко І.Р. вчителька англійської мови.

Вже три роки в школі працює «Студія STEM освіти». Вчителі впроваджують у своїї роботі елементи STEM освіти. Вчитель математики Ніколаєва В.М. брала участь у конкурсі «Кращий STEM урок». В школі було проведено «Інженерний тиждень» .

Організація навчально-виховного процесу здійснюється на основі врахування індивідуальних здібностей, нахилів обдарованості дітей, формування громадянина – носія національних цінностей, загальнолюдських надбань, який живе в гармонії з усім навколишнім і вміє самовизначатися і реалізуватися.

Згідно творчих здібностей , нахилів та розумових задатків проводиться значна робота з обдарованими учнями. Учні школи брали активну участь у шкільних, районних та обласних олімпіадах, конкурсі-захисті наукових робіт членів МАН.

1. Результати участі в районних олімпіадах:

2. Голобород Любов 8 кл. – математика ІІ м., біологія ІІ м., англійська мова ІІ м.

3. Мамуладзе Давид 9 кл – біологія І м.

4. Кречік Вероніка 8 кл. – географія І м., біологія – ІІ м., укр. мова – ІІІ м., англійська мова ІІ м.

5. Петриляк Микола 11 кл. – біологія ІІм.

6. Теременко Ерік 11 кл.- ІІ м. географія

7. Ребрій Данило 11 кл. – історія – ІІІ м.

8. Отрохов Анатолій 9 кл. – інформаційні технології ІІІ м.

2. У ІХ Міжнародному мовно-літературному конкурсі учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка взяли участь :

1. Кречик Вероніка 8 кл . – ІІ м.

3. В районному конкурсі з української мови ім. Петра Яцика:

1. Кречик Вероніка 8 кл. ІІ м.

2. Радиш Юлія 6 кл. – ІІ м.

4.Участь учнів у конкурсах

№ з/п Повна назва конкурсу Результативність участі П.І.Б вчителя, який підготував призерів
Районний рівень Обласний рівень Всеукраїнський рівень Міжнародний рівень
К-ть учасн К-ть призерів К-ть учасн К-ть призерів К-ть учасн К-ть призерів К-ть учасн К-ть призерів
І ІІ ІІІ І ІІ ІІІ І ІІ ІІІ І ІІ ІІІ
1 «Бобер 2019» - - - - 17 2 5 - Патер О.О.
2 «Соняшник» 15 1 2 2 Сидоренко С.В.
3 «Кенгуру» 23 1 10 Ніколаєва В.М.
4 «Геліантус» 17 5 3 Дєєва М.І.
5 «Соняшник» зарубіжна література 14 1 Пятковська О.М.
6 «Патріот» 11 1 2 Харченко В.В.
7 «Грінвіч» 13 Онищенко І.Р.
8 Інтернет – олімпіади Географія Біологія Математика Хімія Основи здоров’я 11 11 17 15 15 3 8 8 9 2 1 2 1 Нівіна Н.П. Дєєва М.І. Ніколаєва В. Базик В.В. Базик В.В.
9

Конкурс ім. Тараса Шевченко

2 Козачок О.М..
10

Конкурс ім. Петра Яцика

3 1 1 Козачок О.М...
11

Обласний конкурс «Історичні паралелі»

1 Пятковська О.М.
12

Конкурс мотиваційних есе «Моя кар’єра в Україні»

1 Пятковська О.М.
13

Конкурс –твір «Батьківщину не обирають її захищають»

1 Пятковська О.М.
14

Захист МАН –робіт «Властивості меду»

1 1 Базик В.В.
15

Обласний заочний конкурс «Просто додай води»

4 1 3 Базик В.В.
16

Інтернет –олімпіади на «Всеосвіта» молодша школа

3 кл «На урок»
6 3 3 2 2 1 1 Пшенична О.О.

Участь педагогів у науково-методичних заходах регіонального, всеукраїнського, міжнародного рівнів (конференціях, семінарах, тренінгах тощо) 2020-2021 н.р.

У школі створеносистему професійного зростання вчителів «Педагогічний Еверест».Учителі школи мають високий творчий потенціал, про що свідчить їх участь у фахових конкурсах.

Конкурс «Учитель року – 2021» - Харченко Віра Василівна номінація «Керівник закладу» – ІІ м., Ніколаєва В.М. номінація «Математика» - ІІ м.

Районні онлайн-семінари організовані вчителями Нижньоторгаївського ліцею у 2020-2021 н.р.

1. Змішане навчання на уроках зарубіжної літератури «Ключ до змін» (жовтень 2020 Пятковська О.М.)

2. Підвищення якості та результативності сучасного уроку шляхом дистанційного навчання у біологічній освіті (грудень 2020 Дєєва М.І.)

3. Роль інноваційних підходів на уроках географії та економіки в наданні освітніх послуг (листопад 2020 Нівіна Н.П.)

4. Використання сучасних інтернет-ресурсів на уроках зарубіжної літератури підчас дистанційного навчання ( січень 2021 Пятковська О.М.)

5. Калейдоскоп методичних ідей вчителів-майстрів (березень 2021 Базик В.В.)

6. Про організацію та проведення допризовної підготовки юнаків у закладах середньої загальної освіти Нижньосірогозької селищної ради (квітень 2021 Пилипенко В.І.)

7. Новітні технології навчання та особливості їх використання на уроках хімії, біології, та основ здоров’я (квітень Дєєва М.І.)

8. Формування інформаційно-комунікаційної компетентності на уроках географії (травень 2021 Нівіна Н.П.)

9. Відкрите засідання STEM - студії для педагогічних працівників усіх закладів освіти за темою " Сучасний урок як засіб розвитку творчої особистості вчителя". (червень 2021 Харченко В.В.)

Якісна організація навчально-виховного процесу, тісні контакти учнів, їх батьків з учителями, класними керівниками, адміністрацією школи, забезпечуютьвисокий рейтинг навчального закладу,про що свідчать відгуки батьків, учнів, випускників школи, громадськості, мешканців району. В школі на сьогодні навчаються діти і онуки випускників минулих років.

Результати діяльності закладу висвітлюютьсяна сайті школи; в періодичній районній пресі та в соціальних мережах на сторінці Facebook.

У закладі запроваджено політику «мінімізації» відходів та сортування сміття.

Заклад – центр партнерства з громадськими спільнотами села ( турецькою «Асилар халискар», спортивною футбольною «Хлібороб» , ДЮСШ, Херсонським Центром туристсько-краєзнавчої творчості, БДТЮ, Klitschko Foundation, Energy School, Media Laboratorija, Благодійним фондом «Щаслива лапа» та ін….

https://www.facebook.com/torqai/photos/pcb.925663901167645/925663847834317/

Учениця 11 класу Нижньоторгаївської ЗОШ Нівіна Анастасія отримала диплом переможця Всеукраїнського конкурсу есе імені Сергія Кемського до Дня Гідності та Свободи 2019 – 2020

https://youtu.be/OpQJuF5ppuw

Відеоролик - переможець ( ІІ місце в обласному заочному конкурсі 2018 - 2019 н р "Живі паростки української мови" автор - президент учнівського самоврядування Нівіна Анастасія)

https://www.facebook.com/519631871770852/videos/1127932897567865

#флешмоб_пам*ятаємо_перемагаємо_поетичний_вернісаж_2020

https://www.facebook.com/519631871770852/videos/2371135203179034

Відео переможця обласного дистанційного конкурсу « Просто додай води» (ІІІ місце у молодшій віковій категорії) Дєєва Кирила

https://www.facebook.com/519631871770852/videos/693263134546772

Відеоролик , який зайняв ІІІ місце в обласному заочному творчому конкурсі « Подорожуємо, пізнаємо, відкриваємо» номінація « З любов*ю до рідного краю» назва ролику « Перлина Таврійського краю»

https://www.facebook.com/519631871770852/videos/2628575587190807

#STEM _освіта_

Всеукраїнський Інженерний тиждень

https://www.facebook.com/519631871770852/videos/2186351011665146

У закладі створено простір інформаційної взаємодії та соціально-культурної комунікації учасників освітнього процесу

https://www.youtube.com/watch?v=NvRHvXPjMgw&t=169s

Всеукраїнська акція – флешмоб « Україна назавжди»

https://www.youtube.com/watch?v=k1HqPWHkHTM

Відеоролик – привітання з Днем вишиванки

https://www.youtube.com/watch?v=v6RX69XMgok&t=1s

Дистанційне свято Останнього дзвоника

https://www.youtube.com/watch?v=nbDJloRG8-o&t=19s

Дистанційне святкування 75 – ої річниці Перемоги над нацизмом у Європі

https://www.facebook.com/519631871770852/videos/3045970062165582

Права дитини у Нижньоторгаївському закладі ПЗСО – відеоролик до Дня Конституції України 2020

https://www.facebook.com/519631871770852/videos/1127932897567865

#флешмоб_пам*ятаємо_перемагаємо_поетичний_вернісаж_2020

https://www.facebook.com/519631871770852/videos/2371135203179034

Важливу роль відіграють в цьому шкільна і сільська бібліотеки, які здійснюють інформаційний супровід освітнього процесу , пошук і підбір літератури, проводять бібліотечні уроки , конкурси, тренінги . Бібліотека в школі - не місце де зберігаються книги, а простір для творчості учня , неформального спілкування, проведення заходів.

Плануємо створити на базі бібліотеки ШКІЛЬНИЙ бібліотечно -інформаційний центр з читальною залою, електронною системою каталогів.

Приміщення і територія закладу є безпечними і комфортними для навчання і праці. Територія огороджена, з обмеженням доступу стороннього транспорту, відсутні місця, що можуть стати «схованками» для учнів.

Заклад має спортивні та ігрові майданчики, які обладнані справним інвентарем( тестується щотижня). Територія озеленена деревами , розарієм і квітниками, відсутні ями і травмонебезпечні місця.

Приміщення (навчальні кабінети, допоміжні приміщенням, туалетні кімнати) осучаснені і безпечні. Для безпеки діяльності учнів Меблі встановлені і закріплені . Коридори та сходи не захаращені та естетично оздоблені.

Працівники закладу забезпечують чистоту , режим провітрювання і дезінфекції приміщень.

Туалетні кімнати відповідають санітарно-гігієнічним нормам, забезпечені всім необхідним. Їдальня на 60 місць забезпечена меблями, посудом, інвентарем. Режим зберігання продуктів харчування дотримується. Забезпечено: 70 % учнів- гарячим харчуванням 15% - безкоштовним , інші 50%., введено страви меню Клопотенка.

свято вареників https://www.youtube.com/watch?v=w6qKkQlwSOA&t=2s

чаювання https://www.youtube.com/watch?v=3zTnZLNAHRI

майстер шеф https://www.youtube.com/watch?v=i5kjdjmdYUE

фруктовий букет https://www.youtube.com/watch?v=Q2kupIHllig&t=7s

День молока https://www.youtube.com/watch?v=l5wpHQLEhzs

вінегрет шоу https://www.youtube.com/watch?v=Y-6sAIVqUYE&t=10s

У закладі дотримується режим освітлення, температурний( 18-20°) взимку, працює питний фонтанчик.

У закладі наявні всі групи приміщень- навчальні ,допоміжні, адміністративні, спортивні, кабінет психолога, медичний, ресурсна кімнати, методичний, актова зала, бібліотека, кімната психологічного розвантаження, спальня, ігрова кімната.

Адміністрація закладу створила умови для навчання та забезпечення належного рівня пожежної безпеки і охорони праці. Систематично проводяться інструктажі з усіма учасниками процесу.

охорона праці https://www.youtube.com/watch?v=kEO_UGl_dMM

В школі створені умови безкоштовного, та безпечного користування мережею Інтернет. 100% приміщення закладу покрито WI-FI. Вчителі дбають безпеку користування учнями мережею Інтернету.

Головною політикою закладу в цьому питанні є використання тільки для навчання, заборона сайтів і контентів з непристойною та забороненою інформацією, використання тільки з посиланням на джерело, заборонена інформація , що містить образи і може заподіяти шкоду.

https://www.youtube.com/watch?v=ianKZhdC-Xk - протидія булінгу в закладі освіти

В школі наявні контент-фільтри, антивірусні програми, учні користуються перевіреними ресурсами під наглядом вчителя, постійно проводиться моніторинг ресурсів, збереження персональних даних.

Всі публікації фото і відео учнів на Фейсбук – сторінці та сайті закладу - тільки зі згоди батьків.

У закладі освіти створено умови для здорового якісного харчування . Постійно контролюється виконання норм затвердженого перспективного двотижневого меню та дотримання санітарних норм на харчоблоці.

Для покращення умов харчування щороку оновлюється матеріально-технічна база комплексу їдальні, для вивчення харчових уподобань учнів проводяться «смачні» та «вітамінні» перерви, дні Яблука, Гарбуза, Шипшини, Глоду, Молока та ін.. Враховуємо особливості харчування національної меншини турків –месхетинців ( не вживають свинину), які складають 47% учнів закладу.

У закладі досліджується рівень соціально – психологічної адаптації учнів 1-их класів до навчання в навчальному закладі та рівень адаптації п’ятикласників до нових умов навчання у середній ланці. Результати даних досліджень систематизуються, представляються дирекції ЗПЗСО.

Особлива увага приділяється діагностиці інтересів та схильностей учнів 9-х класів. Робота спрямована на надання психологічної допомоги старшокласникам у професійному самовизначенні та побудові ними життєвих перспектив, особливо з опорою на рівень сформованості життєвих компетенцій.

https://www.youtube.com/watch?v=YyAvPX8NxmM&t=59s На шляху до успішного завтра

https://www.youtube.com/watch?v=vpZsYy5o51o демократія в дії учнівського врядування

Дошкільний навчальний заклад «Колосок», вихованці якого є нашими учнями і Нижньоторгаївський ЗПЗСО тісно співпрацюємо. Разом проводимо заходи, учні часті гості в садочку , а вихователі є активними учасниками спільних методичних заходів школи .

У закладі вже 10 років поспіль існує традиція «День народження колективу» в разі зміни його членів( нові вчителі чи працівники, вихід на пенсію чи звільнення). Не залишаємо поза увагою колег, які знаходяться на пенсії, потрапили в складні життєві обставини чи потребують моральної чи фінансової підтримки.

https://www.facebook.com/519631871770852/videos/254306765139498

святкування 45 – річного ювілею школи

вітання на день народження учню https://www.youtube.com/watch?v=3hbPQoU60X0

https://www.youtube.com/watch?v=-zaIUwmmTfU&t=151s вітання для вчителя-пенсіонера

У закладі створено «Клуб творчого вчителя» для тих педагогів, хто тільки починає працювати .

Учні , які приходять до школи, ніколи не відчувають дискомфорту. Весь колектив намагається створити сприятливу атмосферу з перших хвилин перебування дитини в закладі. Керівник закладу особисто спостерігає за процесом адаптації «новеньких».

Традиційними засобами від професійного вигоряння в навчальному закладі є змістовні екскурсійні поїздки, відвідування театральних та культурних заходів, відпочинок у родинному шкільному колі

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1231811620521579&set=pob.100014591868432&type=3&theater

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=973057303063680&set=t.100014591868432&type=3&theaterhttps://www.facebook.com/photo.php?fbid=1231811620521579&set=t.100014591868432&type=3&theater

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=937502876619123&set=t.100014591868432&type=3&theater

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=800664793806879&set=a.190123631527668&type=3&theater

Дирекція навчального закладу постійно працює над підвищенням фахового кваліфікаційного рівня педагогічних працівників, стимулює, заохочує творчих педагогів за пошук власних оригінальних підходів до вирішення проблем, удосконалення змісту навчально-виховного процесу.

У школі створеносистему професійного зростання вчителів «Педагогічний Еверест».Учителі школи мають високий творчий потенціал, про що свідчить їх участь у фахових конкурсах.

· Конкурс «Учитель року – 2020» - Пятковська Олена Миколаївна – вчитель зарубіжної літератури – ІІ місце

· Обласний заочний конкурс «Перлина натхнення» - Ніколаєва В.М., Дєєва М.І.

· Всеукраїнський конкурс «Творчий вчитель – обдарований учень» - Базик В.В., Ніколаєва В.М.

· Всеукраїнський Інтернет-конкурс «Учитель року-2020» за версією журналу «Колосок» - Базик В.В.

Районні семінари на базі Нижньоторгаївської ЗОШ І-ІІІ ступенів у 2019-2020 н.р.сприяли обміну досвідом з колегами району.

· грудень «STEM –освіта: методи та напрямки впровадження» (трудове навчання)

· грудень «Організація дієвого учнівського самоврядування як необхідна умова формування соціально активної особистості»

· 03.03 2020 «Сучасні освітні технології на уроках зарубіжної літератури»

· 11.03 2020 «Розвиток розумових та пізнавальних здібностей на уроках через використання різновидів наочності, використання мультимедійних засобів навчання» (початкові класи)

· Квітень(дистанційно) Семінар-практикум «Комплексний підхід при викладанні предмета «Захист Вітчизни». Підготовка та проведення навчально-польових зборів»

Вже два роки в школі працює Студія STEM - освіти. Вчителі впроваджують у свою роботу елементи STEM - освіти. Вчитель математики Ніколаєва В.М. брала участь у конкурсі «Кращий STEM урок».

https://naurok.com.ua/vprovadzhennya-elementiv-vprovadzhennya-elementiv-stem-osviti-na-urokah-matematiki-112777.html

В школі було проведено «Інженерний тиждень» https://www.facebook.com/519631871770852/videos/2186351011665146

Якісна організація навчально-виховного процесу, тісні контакти учнів, їх батьків з учителями, класними керівниками, адміністрацією школи, забезпечуютьвисокий рейтинг навчального закладу,про що свідчать відгуки батьків, учнів, випускників школи, громадськості, мешканців району. На сьогодні у закладі освіти навчаються діти і онуки випускників минулих років.

З жовтня 2019 я працюю як супервізор, залучаючи до співпраці вчителів НУШ сусідніх закладів освіти, надаючи консультативну допомогу у вирішенні проблемних питань і ситуацій.

Результати діяльності закладу висвітлюютьсяна сайті школи; в періодичній районній пресі та в соціальних мережах - на сторінці Facebook.

Створення освітнього середовища, вільного від будь-яких форм насильства та дискримінації сьогодні надзвичайно пріоритетне питання. Наш заклад не виняток. Трапляються випадки неправомірної поведінки серед учасників навчально-виховного процесу. Але жоден , навіть дрібний випадок, не залишається поза увагою. Затверджено План заходів запобіганню булінгу(цькуванню) та будь-яким іншим проявам насилля, створено алгоритм дій педагогів та інших працівників закладу , адміністрації у випадку виявлення фактів булінгу і оприлюднено на сайті закладу.

Політика закладу щодо булінгу, розуміння учасниками освітнього процесу того, що від них очікується, дає відчуття впевненості і позитивно впливає на створення дружньої атмосфери у закладі, дотримання правил поведінки та взаємоповаги один до одного.

https://www.youtube.com/watch?v=F2HPCI5E4x4 правила

Найбільша увага здобувачів освіти, педагогів та батьків звертається на вплив інформаційних технологій на психічне здоров’я учнів, профілактику дитячого суїциду, причини виникнення дитячої агресивності, готовність старшокласників до проходження ЗНО та ДПА, виховання культури поведінки у дітей, розв’язання конфліктних ситуацій у сім’ї, профілактику шкільного булінгу.

Вивчається проблема жорстокості, проявів насильства в учнівському середовищі та стану вживання учнівською молоддю наркотичних речовин, алкоголю, тютюну.

https://www.facebook.com/519631871770852/videos/2628575587190807#STEM освіта_відеоролик «Протидія торгівлі людьми»

https://www.facebook.com/519631871770852/videos/994824100865399

Всеукраїнський заочний конкурс « Протидія булінгу в закладах освіти»

Підтримуємо зв’язки з батьками, надаємо їм консультативну педагогічну допомогу з питань освіти, фізичного й психічного розвитку їх дітей.

Неухильно дотримується професійна етика спілкування; у будь-якій ситуації педагог координує свої дії з колегами. https://youtu.be/8BpJKSMxJss

Стосунки з дітьми будуємо на довірі, повазі, вимогливості, справедливості. Особистим прикладом утверджує повагу до принципів загальнолюдської моралі, особливу увагу приділяємо безпеці спілкування в Інтернеті http://ntorgai-zosh.ks.sch.in.ua/files2/images/pater/Screen%20Captures4.jpg?size=10

http://ntorgai-zosh.ks.sch.in.ua/files2/images/pater/Screen%20Captures5.jpg?size=10

Виховання-важливасправа,

нимвирішуєтьсядолялюдини.

Система виховної роботи закладу освіти заснована на ідеї педагогіки життєтворчості, сприяє становленню і розвитку особистості школяра, створенню ситуації успіху та самореалізації дитини. У закладі створено освітній простір виховання дітей в атмосфері добра і творчості, взаємодопомоги і взаємоповаги, що дає суспільству модель ціннісних відносин.

Основою виховного процесу у закладі освіти єдитина як найвища цінність.

Виховна система осмвітнього закладу - це цілісна структура, яка сприяє успішній діяльності виховання.

ВИХОВНУ ДІЯЛЬНІСТЬ СПРЯМОВАНО ЗА ПРИНЦИПАМИ:

§ системності;

§ національної спрямованості;

§ гуманізації та демократизації;

§ творчої діяльності;

§ самостійності і самореалізації;

§ врахування інтересів, запитів різних категорій учнів.

ВИХОВАННЯ ШКОЛЯРІВ РЕАЛІЗУЮТЬСЯ В ПРОЦЕСІ ОРГАНІЗАЦІЇ :

§ освітньої діяльності;

§ позаурочної та позакласної діяльності;

§ роботи органів учнівського врядування;

§ взаємодії з батьками.

Виховна робота в Нижньоторгаївському ліцеї Нижньосірогозької селищної ради протягом 2020-2021 навчального року була спрямована на виконання завдань, поставлених Конвенцію про права дитини, Законом України «Про охорону дитинства», Законом України «Про освіту», Закон України «Про запобігання та протидію домашньому насильству», Основними орієнтирами виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України, Національною стратегією розвитку освіти в Україні на період до 2022 року (Указом Президента України від 25 червня 2017 року №344/2017), концепцією програми «Школа доброзичливого ставлення до дитини», Державною соціальною програмою «Національний план дій щодо реалізації Конвенції ООН про права дитини» на період до 2022 року, методичними рекомендаціями з деяких питань організації в закладах освіти виховної роботи. Виховна діяльність здійснювалась у відповідності до наступних ключових напрямів:

• військово-патріотичне виховання;

• громадянсько-правове виховання;

• екологічне виховання;

• художньо-естетичне виховання;

• родинно-сімейне виховання;

• моральне виховання;

• профорієнтаційне виховання;

• превентивне виховання

• формування здорового способу життя;

• розвиток творчих здібностей.

Та відповідно до основних орієнтирів виховання:

• ціннісне ставлення до себе;

• ціннісне ставлення до сім'ї, родини, людей;

• ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави;

• ціннісне ставлення до праці;

• ціннісне ставлення до природи;

• ціннісне ставлення до культури і мистецтва.

Основною метою у вихованні учнів у 2020-2021 навчальному році є продовження формування громадянина, патріота, інтелектуально розвиненої, духовно і морально зрілої особистості, готової протистояти ворогам Батьківщини та асоціальним впливам, вміння вирішувати особисті проблеми, творити себе і оточуючий світ.

Серед основних завдань — національно-патріотичне виховання на засадах загальнолюдських, полікультурних, громадянських цінностей, забезпечення фізичного, морально-духовного, культурного розвитку дитини, формування соціально зрілої творчої особистості, громадянина України і світу, підготовка учнів до свідомого вибору сфери життєдіяльності та підвищення відповідальності сім'ї за освіту і виховання дітей.

Виховна робота в 2020-2021 навчальному році була направлена на створення сприятливих умов для всебічного розвитку дітей на кожному з вікових етапів, їх адаптації в соціумі, формування демократичного світогляду, ціннісних орієнтирів, засвоєння морально - етичних норм, сприйняття власної індивідуальності, впевненості в собі, на усвідомленому виборі здорового способу життя, на осмислення самовизначення у виборі професії, на пропаганду духовних надбань українського народу, на виховання любові до рідної землі, мови, на формування правової культури, негативного ставлення до протиправних діянь, розвиток учнівського самоврядування, співпрацю з батьками, з закладами охорони здоров’я та громадськими організаціями.

На початку навчального року було розроблено план виховної роботи, який охоплює всі напрями виховання, включає в себе календарні, традиційні шкільні свята, різноманітні заходи.На позакласних заходах класні керівники виховують національну самосвідомість, патріотизм, формують фізичну та екологічну культуру, здоровий спосіб життя тастворюють умови длярозвиткутворчоїособистості.

У вересні 2020 року у Нижньоторгаївському ліцеї була проведена передвиборча кампанія та вибори Президента учнівського самоврядування, яким стала учениця 8 класу Голобород Любов.

Для забезпечення повноцінного розвитку дітей і молоді, охорони та зміцнення їхнього здоров’я, формуваннятворчих, фізичних здібностей особистості у 2020-2021 навчальному році було проведено такі заходи:

· Свято першого дзвоника у вигляді гри – мандрівки « Здрастуй, школо, здрастуй, осінь !» - 1- 4 класи , квест - гра « Весела шкільна мандрівка» - 5 – 11 класи ;

Велика шкільна спортивна естафета до Дня фізичної культури та спорту – вчителі фізичної культури Порядін, Пилипенко);

На початку та в кінці навчального року були проведені Тижні правил безпеки дорожнього руху та у травні Єдиний урок ПДР « Будь помітним на дорозі» (вчителька основ здоровʹя Базик В.В., класні керівники 1 – 11 класів);

Гра-вікторина «Ми – пішоходи» в рамках тижня безпеки дорожнього руху ( 1 – 4 класи, Чирук, Пєхова, Красовська, Пшенична)

· Тематичні заходи до Дня миру «Під мирним небом» (1-11 класи, Пятковська , Дєєва);

· Урок миру «Діти за мир» ( 1 – 11 класи);

· Гра – вікторина « О слово рідне» до Міжнародного Дня грамотності(5 – 7 класи, Пятковська)

· Святковий концерт «Цей світлий день належить вам по праву» до Дня вчителя (Пятковська, Дєєва);

· Виховна година «Ми – маленькі козачата» ( 1 – 4 класи, класні керівничкиЧирук, Красовська, Пєхова, Пшенична);

· «Козацькі забави» до Дня українського козацтва ( 4 вікових підгрупи, Пятковська , Порядін);

· Виховна година «Ми – роду козацького діти, землі української цвіт» (9 клас, Ніколаєва – класна керівничка 9 класу);

· Участь у Міжнародному мовно- літературному конкурсі учнівської та студентської молоді ім. Т.Г.Шевченка (2 -11 класи, вчителька української мови та літератури Сидоренко С.В.);

· Виховна година «Козаки» до Дня українського козацтва (6 клас, – класна керівничка Онищенко);

· Акція «Оберіг українському солдату» ( 1 – 11 класи, Дєєва);

· Лінійка до Дня територіальної оборони, вітання

· Акція «Чисте подвірʹя» (1-11 класи, класні керівники, адміністрація);

· Загальношкільний диктант до Дня української писемності та мови (2-11 класи, Харченко,Пятковська, , Сидоренко, Пшенична, Пєхова, Красовська);

· Година спілкування «Планета толерантності» ( 8 клас – класна керівничка Дєєва М.І.);

  • З листопада по грудень 2020 року у закладі освіти проходила акція #16_днів_проти_насильства, у рамках якої були проведені виховні години « Від серця до серця», « Кожна людина унікальна», « Поділися частинкою свого серця»( 1 – 11 класи, до Міжнародного дня людей з обмеженими можливостями);
  • До 180 – ої річниці села Нижні Торгаї у всіх класах ліцею відбулися інформаційні дайджести, загальношкільна лінійка, створені і розміщені на Фейсбук – сторінці відеоролики про рідне село;
  • До Дня гідності та свободи під час дистанційного навчання у закладі освіти проведено загальношкільну акцію «Ми – українці»( відео – художнє читання патріотичних віршів про Україну),онлайн - конкурс малюнків « З Україною в серці»;
  • В усіх класних колективах були проведені дистанційні виховні години «Ми - українці»( До Дня гідності та свободи );
  • Класні керівнички 7,8, 9 класів( Дєєва, Бойко, Ніколаєва) разом зі своїми вихованцями створили відеоролики до Дня гідності та свободи;

· Інформаційний дайджест «Безпека в інтернеті» та «#stop_sexing» до Європейського дня захисту дітей від насильства (1 -11 класи, …... – вчителька інформатики Патерт О.О., класні керівнички 1 – 11 класів, педагог – організатор Дєєва);

· Дистанційна загальношкільна акція « Свічка пам'яті» до Дня памʹяті жертв Голодоморів (1-11 класи, Пятковська, Дєєва );

· Флешмоб «Наші долоні проти насильства» в рамках Акції «16 днів проти насильства» (грудень, 1-11 класи,Падалко Д.В. – практичний психолог);

· Виховні години «Стоп булінг» в рамках Акції «16 днів проти насильства» (1-11 класи, класні керівнички, Пятковська);

· Виховні години «Не будь байдужим» до Всесвітнього Дня боротьби зі СНІДом та в рамках Акції «16 днів проти насильства» (5-11 класи, педагог – організатор Дєєва);

· Військово-патріотичні змагання «На варті Вітчизни» (9-11 класи, Порядін, Пилипенко – вчителі фізичної культури);

· Спортивні змагання «Ну-мо, хлопці» до Дня збройних сил України (2-4 класи,5 – 8 класи, Пилипенко - вчитель фізичної культури);

· Виставка поробок «Новорічне диво» (1-11 класи, класні керівники, Дєєва);

· Новорічні свята за віковими категоріями (1-4 класи; 5 – 7 класи, 8 – 11 класи класні керівники, Пятковська, Дєєва);

· Колектив Нижньоторгаївського ліцею взяв участь в Інженерному тижні ( 1 – 11 класи, січень, класні керівнички 1 – 11 кл, Пятковська)

· Екологічна акція « Нагодуй зимових пташок» (2 клас;Красовська);

· Дистанційна виставка інсталяцій до Дня Соборності України (педагогічний колектив; );

· Дистанційні виховні години до Дня соборності України ( 1 – 11 класи, класні керівнички, Пятковська, Дєєва)

· Заходи присвячені Міжнародному дню памʹяті жертв Голокосту та Дню памʹяті героїв Крут (5-11 класи; класні керівнички, Дєєва);

· Створення відеоролику до Дня пам'яті героїв Крут ( 8 клас, Пятковська)

· Заходи до Дня безпечного інтернету (1-11 класи, Патер);

· Свято до Дня закоханих (5-7 класи,класні керівнички, Дєєва);

· Вечір старшокласників до Дня закоханих(8 – 11 класи, класні керівнички, Дєєва)

· На честь свята закоханих вчителі Нижньоторгаївського ліцею Нижньосірогозької селищної ради підготували для своїх учнів невеличкий сюрприз – літературно – музичну композицію « Нехай любов в душі не в*яне ».

· учні 5 класу Нижньоторгаївського ліцею Нижньосірогозької селищної ради та їх класна керівниця Патер О.О. Ольга Олександрівна провела цікаву виховну годину « Стрітення – Громниці – весни провісниці».

· Відеопривітання воїнам, які виконували свій інтернаціональний обов'язок на території інших держав( Харченко, Пятковська)

  • 15 лютого 2021 року у Нижньоторгаївському ліцеї Нижньосірогозької селищної ради Херсонської області у 1 – 11 класах були проведені уроки , мета яких - сформувати у дітей навички безпечної поведінки в Інтернеті.
  • 22 лютого в учнів 10 класу Нижньоторгаївського ліцею Нижньосірогозької селищної ради відбувся бібліотечний урок ( вчителька Сидоренко С.В., бібліотекарка Шпак Т.М.) « Мова – душа, скарб народу».

· Виховні години «Герої не вмирають» до Дня пам яті героїв Небесної Сотні ( класні керівнички 1 – 11класів, Пятковська);

  • Загальношкільний флешмоб « Журавлики пам'яті » до Дня пам' яті героїв Небесної Сотні

· День 22 лютого 2021 року у Нижньоторгаївському ліцеї Нижньосірогозької селищної ради пройшов під гаслом « Мова наша калинова , солов'їна, волошкова !» і був присвячений Міжнародному дню рідної мови. У кожному класному колективі проведені виховні години – віншування нашої рідної української мови : онлайн - турнір знавців рідної мови , квест- гра « Сходження на мовний олімп» , вікторина « Рідну мову знаємо – загадки, жарти відгадаємо» , « Мандрівка країною української мови», турнір мовознавців « Живої мови чарування», літературна композиція « Мова – духовний скарб нації », свято «О мово рідна, золота колиско!», мовна гра «Лінгвістичний ігроленд», створення онлайн хмари слів « Українська мова », свято Мови.

· 26 лютого у Нижньоторгаївському ліцеї відбулася загальношкільна Акція Єднання « Крим – це Україна», під час якої весь колектив школи утворив живу карту України з написом « Крим – це Україна ».

· 3 березня 2021 року у Нижньоторгаївському ліцеї Нижньосірогозької селищної ради відбулася чергова Всеукраїнська українознавча гра “Соняшник”.

· До Міжнародного жіночого дня у закладі освіти було проведено конкурс « Міс Весна » для всіх вікових категорій( Пятковська, класні керівнички 1 – 11 кл)

· До Дня народження Т.Г. Шевченка у закладі освіти було проведено загальношкільний флешмоб « Кобзар устами дитини»

  • Робочий день 9 березня 2021 року у Нижньоторгаївському ліцеї Нижньосірогозької селищної ради пройшов під гаслом « Шевченко Тарас як сонце для нас». Були проведені виховні години, присвячені Кобзарю

· 14 березня 2021 року традиційно у Нижньоторгаївському ліцеї Нижньосірогозької селищної ради відзначали свято математиків "День народження числа Пі"

· З 18 квітня по 24 травня заклад освіти брав участь у Всеукраїнському проєкті «Healthy Schools: ФудЧелендж»( класні керівнички 1 – 11 класів, Пятковська)

· 28 квітня 2021 року у закладі освіти проведено виховні заходи до Дня землі - дистанційно ( 5 – 10 класи), очно 1 – 4 та 11 класи: флешмоб – конкурс майстрів художнього читання « Моя земля», виховні години «Збережемо планету разом»

· • 8-9 травня - флешмоб пам' яті #76_Перемога #маки_Пам_яті #ніколи_знову, загальношкільна акція « Журавлі пам'яті»( Харченко, Пятковська, Дєєва, кл керівниці 1 – 11 класів)

· 14 травня 2021 року колектив Нижньоторгаївського ліцею Нижньосірогозької селищної ради вшанував пам'ять українців, які рятували євреїв під час Другої світової війни ( В.В.Харченко)

· 18 травня 2021 року у закладі освіти вшанували жертви геноциду кримськотатарского народу( В.В. Харченко)

· 18 травня 2021 року у ліцеї було проведено День Європи ( В.В. Харченко)

· 20 травня 2021 року у закладі освіти проведено День вишиванки ( Пятковська, Дєєва), флешмоб #Я_ЛЮБЛЮ_ВИШИВАНКУ, День науки (вчителька математики Ніколаєва)

  • У Нижньоторгасївському ліцеї 22 травня 2021 року вчителькою біології Мариною Дєєвою була проведена дискусія для учнів 7 – 9 класів «Як зберегти біологічне різноманіття України та світу»
  • 25 травня 2021 року педколектив Нижньоторгаївського ліцею Нижньосірогозької селищної ради організував і провів День цивільного захисту( Пилипенко, кл керівнички 1 – 11 класів)
  • Наприкінці травня 2021 року класна керівниця 4 класу провела випускне свято « Прощавай початкова школо»
  • 31 травня 2021 року у закладі освіти було проведено свято Останнього дзвоника ( Пятковська, Дєєва)
  • 7 червня колектив ліцею зустрів своїх вихованців на святі відкриття канікул « Здрастуй, літечко зелене !»( класні керівнички 1 – 4 класів, Бойко Т.С.)
  • 11 червня було проведено свято вручення Атестатів зрілості та Свідоцтв про базову середню освіту ( Харченко В.В., Деева, Пятковська, Базик, Ніколаєва)

Спортивні змаганняі здобутки гідні продовження.

V чемпіонат відкритого кубку України з мас-ретлігу серед юнаків та дівчат

ІІ загальнокомандне місце-29.02.2020р.

VІ чемпіонат України з мас-ретлігу серед юнаків та дівчат

ІІ загальнокомандне місце-27.10.2020р.

Відкритий чемпіонат Херсонської області з мас-ретлігу серед юнаків та дівчат ІІ загальнокомандне місце-22.05.2021р.

VІ чемпіонат кубку України з мас-ретлігу серед юнаків та дівчат

ІІ загальнокомандне місце-13.03.2021р.

Чемпіонат Херсонської області з класичного жиму лежачи

І загальнокомандне місце-20.03.2021р.

Спартакіада Нижньосірогозької територіальної громади серед учнів закладів загальної середньої освіти - ІІІ місце серед шкіл

За період карантину дистанційноздійснюваласявиховнадіяльність. Згідно планувиховноїроботишколипроводилися(по можливості) заплановані заходи. Для організації заходів було створено групи уViber для кожного класу. Результати роботи публікувалися на сторінці нашого закладу освіти у Фейсбук.

Усі проведені виховні заходи сприяють поліпшенню умов навчання, розвитку та виховання дітей.

Усю виховну роботу колектив спрямовував на те, щоб допомогти дітям розкрити свої творчі здібності, позбавитися комплексів та страхів, порозумітися між собою, пізнати один одного краще. Плануємо всім педагогічним колективом продовжити роботу в усіх напрямках у наступному навчальному році.

Формування ініціативної, здатної приймати свідомі рішення особистості неможливе без широкого залучення учнів до управління шкільними справами через участь в органах учнівського самоврядування, тому у 2021 – 2022 навчальному році ЗДВР Пятковська, педагог – організатор Дєєва намагатимуться організувати діяльність колективу так, щоб покращити роботу учнівського самоврядування.

Враховуючи результати навчально-виховної роботи та з метою підвищення її результативності НЕОБХІДНО:

1.Педагогічному колективу школи продовжувати удосконалювати форми

і методи виховної роботи

2.Формувати в учнів любов до рідного краю, прагнення поглибити

знання про історію Батьківщини, рідного краю, виховувати гордість за

героїчне минуле свого народу.

3.Всім класним керівникам у виховній роботі продовжувати пропаганду

здорового способу життя,проводити виховні години на теми по профілактиці шкідливих звичок та правопорушень.

4.Заступнику директора з виховної роботи, педагогу-організатору

продовжувати роботу з удосконалення учнівського самоврядування та

активізувати діяльністьучнівського самоврядування.

5.Всьому педагогічному колективу активно залучати учнів до участі в

шкільних, районних, обласних та всеукраїнських конкурсах.

6.Урізноманітнювати форми виховної діяльності з прищеплення учням

високої правової культури, поваги до законів та символів держави.

Перспективи розвитку освітнього середовища закладу.

Незважаючи на всі досягнення , які вже існують на сьогоднішній день в закладі є ще багато нагальних проблем.

Відповідно до мети та загальних цілей, окреслених у Державному стандарті, визначено завдання, які має реалізувати учитель у рамках кожної освітньої галузі.

Виокремлення в навчальних програмах таких наскрізних ліній ключових компетентностей як «Екологічна безпека й сталий розвиток», «Громадянська відповідальність», «Здоров’я і безпека», «Підприємливість і фінансова грамотність» спрямоване на формування в учнів здатності застосовувати знання й уміння у реальних життєвих ситуаціях.

Їх використання посилює пізнавальний інтерес учнів до навчання і підвищує рівень їхньої загальної культури. Учні набувають досвіду застосування знань на практиці та перенесення їх в нові ситуації.

https://www.facebook.com/torqai/photos/a.519713331762706/1116964298704270/?type=3&theater

https://www.facebook.com/torqai/photos/a.519713331762706/1116963658704334/?type=3&theaterhttps://www.facebook.com/torqai/photos/a.519713331762706/1116964395370927/?type=3&theater

https://scontent.fozh1-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/117644268_1116963352037698_7778885290539276728_n.jpg?_nc_cat=109&_nc_sid=8024bb&_nc_ohc=WWykJ6izXukAX_6-jQH&_nc_ht=scontent.fozh1-1.fna&oh=89d1d8222c5b422cfd5801eac4ea035e&oe=5FA5127Dhttps://scontent.fozh1-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/117704558_1116970495370317_4852954777418642880_n.jpg?_nc_cat=100&_nc_sid=8024bb&_nc_ohc=xRrgnFYhVlAAX9I88Gn&_nc_ht=scontent.fozh1-1.fna&oh=3b181f5da195ef7ff922c743795fac3f&oe=5FA22FED

Продовжимо роботу щодо традицій, якими стали тематичні дні , яким передувала кропітка , дослідницька робота всього колективу школи із залученням профільних спеціалістів та батьків. Цікавими подіями стали проєкти «Його величність – папір!»(квітень 2018), «Молоко» (жовтень 2018), «Секрети води» (жовтень 2019) .

Згідно творчих здібностей , нахилів та розумових задатків проводитиметься робота з обдарованими учнями, щодо участі у шкільних, районних та обласних олімпіадах, конкурсі-захисті наукових робіт членів МАН України.

Навчання в умовах карантину(дистанційно) показало вчителям і учням прогалини у використанні медіа -технологій. Але заклад швидко адаптувався до реалій дистанційного і змішаного навчання і маємо свій досвід.

http://ntorgai-zosh.ks.sch.in.ua/files2/images/onischenko_/%D0%A1%D0%BD%D0%B8%D0%BC%D0%BE%D0%BA1%20%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81.PNG?size=3

https://learningapps.org/myapps.php

https://wordwall.net/ru/teacher/877389/2017nivina

Здобувачі освіти та вчителі використовували для вивчення матеріалу освітні платформи

▪ Prometheushttps://prometheus.org.ua/
▪ EdErahttps://www.ed-era.com/
▪ Matifichttps://www.matific.com/ua/uk/home/
▪ Доступна освітаhttps://dostupnaosvita.com.ua/
▪ Be Smarthttps://besmart.study/
▪ ЗНО-ОНЛАЙНhttps://zno.osvita.ua/
▪ Codecademyhttps://www.codecademy.com/

Ми розробили план роботи студії для педагогів школи і колег району - тому , що напрацювання з даного питання за роки в нас є і ми готові ними ділитися . Серед питань, що розглядалися під час роботи студії в 2018-2020 роках:

- «Теоретичні аспекти STEM-освіти»

- «Кейс-уроки як сучасний тренд в освіті»

- «Планування інтегрованих, бінарних уроків, аналіз програм навчальних предметі».

- «Впровадження акселеративних «STEМ-освіта – шлях у майбутнє» таінтерактивних методів»

- «Впровадження елементів STEМ-освіти на уроках»

- «Геймифікація у навчально – виховному процесі»

- «Моделювання STEM- проєкту»

- «Ідеальний кейс-урок»

Заклад має напрацювання з питання військо-патріотичного виховання. Яскравим прикладом є робота волонтерського загону «Хто як не ми», створеного у 2014 році, з глибокою історією дій і планами на майбутнє.

Плануємо проведення капітального ремонту майстерень для якісного проведення уроків трудового навчання.

На даний час відбувається реконструкція другої частини закладу (заміна вікон, ремонт приміщень, створення сучасного кабінету Захисту України, кімнати самоврядування, ресурсної кімнати, оздоблення коридорів та сходів в сучасному естетичному стилі, який затверджено спільно з батьками учнів і новообраним учнівським самоврядуванням.

Удосконалення матеріально-технічної бази потребує значних капіталовкладень на забезпечення пожежної безпеки ( обробка даху, встановлення сигналізації), заміна даху, утеплення приміщення, ремонт покриття прилеглої території та осучаснення квіткових клумб.

Кiлькiсть переглядiв: 363

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.