Ніколаєва Віта Михайлівна - вчителька математики
Закінчила Мелітопольський державний педагогічний університет імені Б.Хмельницького і отримала вищу освіту за спеціальністю «математика, інформатика». З 2016 року працюю вчителем математики Нижньоторгаївському ліцеї, Нижньосірогозького селищної ради, Херсонської області. Вчитель ІІ категорії.
Класний керівник 10-го класу. Викладаю математику у 5, 6 класі та алгебру і геометрію у 7-11 класах. Учасник творчої групи вчителів математики Нижньосірогозького району.
педагогічна Проблема «Впровадження інноваційних методик і технологій навчання в процесі викладання математики з метою формування ключових компетентностей учнів в умовах особистісно-орієнтованого навчання і виховання».
Підвищення кваліфікації 2021 -2022 н.р
Курси з підготовки тренерів-педагогів для навчання вчителів, які забеспечуватимуть реалізацію нового державного стандарту базової середньої освіти "НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА: КРОК У МАЙБУТНЄ"
ТРЕНЕР НУШ( математична галузь ), листопад 2021 р Генічеськ +Новотроїцьке
Курси НУШ математична галузь
Урок-проєкт у 8 класі "Подібність в архітектурі". Учні працювали над проблемою, готували наглядовий матервал, простежили практичну спрямованість подібності архітектурних об'єктів в навколишньому світі.
ІІ Міжнародний урок доброти "ХВОСТАТА ВІКТОРИНА"
Урок-гра з математики у 5 класі "Канікули в Простоквашино" з теми додавання і віднімання натуральних чисел
Перший урок у 10 класі "УКРАЇНА #30 UA:ЖИТТЯ У МРІЇ"
- укріпитннни у підлітків почуття гордості за свою молоду державу, інтерес та повагу до надбань українського народу; - ознайомити учнівство з досягненнями українських діячів і діячок у сфері науки й технологій, спорту, бізнесу, культури, кіно й мистецтва; із цікавими туристичними місцями Батьківщини та їх історією за допомогою wow-сайту , створеного в межах проєкту #30ua до 30-річчя Незалежності України; -розвинути в ученицях і учнях громадянську й соціальну компетентності, комунікативні навички, уміння співпрацювати, логічно, критично й образно мислити, пам’ять, увагу та уяву
ОНОВЛЕНИЙ КАБІНЕТ МАТЕМАТИКИ !
В НОВИЙ РІК З НОВИМИ ЗНАННЯМИ !
Урок у 5 класі "Задачі на відсотки та норми харчування". Мета повторити основні задачі на відсотки еа прикладах, пов*язаних з нормами здорового харчування , виховувати відповідальне ставлення до власного здоров*я.
Мультимедійний урок до Дня науки у 7 класі "Видатні українські математики" та віртуальна екскурсія до "музею науки"
Дистанційне навчання
Участь в математичному онлайн-марафоні в рамках наукового пікніка з нагоди Міжнародного дня числа Пі. У програмі – лекції, ребуси, цікавезні факти про число Пі та гра «Що? Де? Коли?».
ДЕНь народження числа Пі
Традиційно святкували свято математиків "День народження числа Пі" з чарівною іменинницею Солоненкою Наталією та учнями 8 класу. Учні з цікавістю розв'язували QR завдання, та позмагалися у спритності та кмітливості відшукуючі перші 14 цифр після коми, учні готували цікаві факти про містичне число Пі.
Урок-гра для учнів 5 класу "Хрестики-нулики" з теми "додавання та віднімання десяткових дробів .
Під час уроку дві команди вирушили у політ до сузір*я "Альфа Центавра"
УРОК з алгебри ДІЛОВА- ГРА " Я майбутній бізнесмен" за темою "Лінійна функція"
Під час уроку учні застосовували означення і властивості лінійної функції, формували елементи фінансової грамотності через ознайомлення здобувачів освіти з підприємницькою діяльністю
Проектна робота до Всесвітнього дня математики від учнів 8 класу
Квест-гра " Чи знаємо ми ТАраса шевченка ?"
інтегрований урок математика + українська література" Т.г.шевченко і його творчість"
Під час уроку закріпили знання про життя та творчість Т.Г.Шевченка за допомогою математичних завдань які подані в ігровій формі за допомогою QR кодів
Самостійна робота "ДОМІНО" з теми " Множення раціональних чисел"
Інтелектуальний турнір " Україна звитяжна"
Виховна година " Відкрий серце для добра"
Дистанційні виховні години " 16 днів проти насилля " та " Гідність - основа справедливого суспільства"
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ + Підготовка до ЗНО (дистанційно)
STEM проєкт з геометрії "Театр тіней " від учнів 10 класу .
Мета дослідження : дослідити властивості паралельного проектування у навколишньому світі , запропонувати де можна використовувати паралельне проектування, та придумати як застосувати паралельне проектування в твоїй професії.
Тренінг на тему: «СТОП- Булінг»
Мета тренінгу - ознайомити учнів з поняттям, формами та структурою булінгу; виховувати почуття емпатії та переживання до дитини, яка зазнає насильства; розвивати вміння пошуку шляхів виходу зі складної ситуації; формувати навики відповідальної та безпечної поведінки, профілактику насилля в шкільному середовищі
УКРАЇНОЗНАВЧА МІНІГРА "УКРАЇНА В ЦИФРАХ І ЧИСЛАХ"
Завдання гри: розширювати загальний кругозір і обізнаність про Україну за допомогою аналізу цікавих фактів в їх нестандартній подачі; учити використовувати на практиці знання з географії, історії, літератури , мистецтва; тренувати логічне, абстрактне, творче, інтуїтивне мислення учнів;робота в мінігрупах, пробуджувати інтерес до українознавства; виховувати почутття національної гідності та любові до України.
ПРАКТИЧНА РОБОТА З ГЕОМЕТРІЇ В 8 КЛАСІ (КОРИГУЮЧЕ НАВЧАННЯ) "оСНОВНІ ЗАДАЧІ НА ПОБУДОВУ"( урок на свіжому повітрі)
Перший урок в 9 класі "Україна починається з тебе"
2019-2020 навчальний рік
Стем освіта на уроках математики
самоосвіта 2020
ДИСтанційне навчання та підготовка до зно
ДОСВІД РОботи
Досвід роботи Ніколаєва В М
Родина 8 класу
МАТЕмАТИЧНІ змагання до дня П
відкритий кейс урок геометрії у 7 класі "таємниці трикутників"
Урок алгебри у 8 класі "Бізнес план юного підприємця"
Бінарний урок математика + українська література " Творчий шлях великого кобзаря"
ігри на уроках математики
ВИХОВНА ГОДИНА " ДЕНЬ СОБОРНОСТІ УКРАЇНИ"
ДОСЛІДНИЦЬКА РОБОТА НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ в 6 класі, та захист проєктів з теми "ДІАГРАМИ"
ІНЖИНЕРНИЙ ТИЖДЕНЬ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ
практично лабораторна робота у 5 класі " Прямокутний паралепіпед. КУБ"
ВИКОРИСТАННЯ ІКТ НА УРОКАХ АЛГЕБРИ у 8 класі
ВИховна година в 8 класі " Солодкий наркотик ХХІ століття"
ВІДКРИТИЙ STEM-УРОК в 5 класі "ВІДНОШЕННЯ . ОСНОВНА ВЛАСТИВІСТЬ ВІДНОШЕННЯ"
Використання програми GEOGEBRA на уроці " СТЕПЕНЕВА ФУНКЦІЯ" в 10 класі
Відкритий урок-змагання у 9 класі "математика для життя"
Урок-дослідження в 8 класі "ВПИСАНІ та описені чотирикутники"
УРок-гра у 5 класі " Множення натуральних чисел"
ВИХОВНА ГОДИНА "Цінуйте кожну мить життя "
ПЕРШИЙ УРОК "ТОЛЕРАНТНІСТЬ ВРЯТУЄ СВІТ "
МАТЕМАТИЧНІ ЗМАГАННЯ " МАТЕМАТИКА ЦАРИЦЯ НАУК"
2018-2019 навчальний рік
Перший урок "Розкажемо Європі про себе "
Мета: поглиблювати знання про Україну як частину Європи,зокрема її мову, культуру, історію, мистецтво, традиції; формувати почуття приналежності до європейської спільноти , розвивати полікультурну, соціальну компетентності учнів, творчі здібності учнів; пізнавальну активність; виховувати в учнів почуття патріотизму, національної гідності , любові та поваги до рідної історії, культури, мистецтва.
Впровадження елементів дослідницької діяльності на уроках математики в 10 класі при вивченні теми "Просторові геометричні фігури"
Всеукраїнський урок доброти " Гуманне та відповідальне ставлення до тварин " для учнів 5-7 класів.
Учні переглянули відеоролики, презентації з метою запобігання безвідповідальному поводженню з домашніми тваринами і жорстокого ставлення до безпритульних тварин. Заплакані очі дітей після уроку добра говорять про вражаючий ефект усіх матеріалів, наданих Міністерством освіти і науки України.
Урок математики- практична робота 5 клас "Периметр многокутників"
Кейс-урок з математики "Піраміда"для учнів 10-11 класів.
На уроці учні говорили про: історію давньоєгипетських пірамід, піраміду харчування, відпочинку, Маслоу, фінансову, піраміду сміття в Україні, геометричні та математичні піраміди. Аліна Чаповська розповіла де на протязі життя ми зустрічаємо піраміди і пірамідальні форми. Учні з цікавістю розв"язували математичні піраміди, читали вірші, виготовляли вітальну пірамідку, переглядали презентації та відеофрагменти.
Виховна година "Healthy Schools: заради здорових і радісних школярів"
Урок -квест у 6 класі "Множення і ділення дробів"
Бесіда з техніки безпеки "Якби знав, де впаду..."
Урок алгебри в 9 класі "Найпростіші перетворення графіків функцій " за допомогою GeoGebra.
Урок в 6 класі "Масштаб" , за допомогою карти України, діти розв'язували життєві ситуації, склали план подорожі Україною за новою програмою НУШ " Я дослідник"
Пізнавально-розважальна програма для учнів 7 класу " Здоров'я не купиш, його розум дарує"
Виховна година " Здорові діти- здорова нація"
Здорові діти здорова нація
Навчально-дослідницька діяльність на уроці математики з теми "Довжина кола" за STEM-освітою
Кулінарне шоу для учнів 6-8 класів «Мастер Шеф- діти»
Мастер Шеф діти
Виховна година у 7 класі до Міжнародного дня чаю, який відзначається щорічно 15 грудня «Чаювання з користю».
Чаювання з користю
НОВОРІЧНІ РОЗВАГИ 5-7 клас
Новорічні розваги
МАСТЕР КЛАС "СВЯТО ВАСИЛЯ З ВАРЕНИКАМИ "
Свято Василя з варениками
Виховна година" Слово може зцілити, а може...вбити"
Слово змінює життя
САМООСВІТА: Дистанційні курси, публікації
Без належної математичної підготовки неможлива повноцінна освіта сучасної людини та забезпечення її неперервності. Сьогодні все більше спеціальностей потребують високого рівня застосування математики. Вона є опорним предметом під час вивчення фізики, хімії, інформатики, біології, географії, економіки, креслення та інших навчальних дисциплін.
Не секрет, що математика завжди вважалася і вважається одним із найскладніших навчальних предметів. Тому вчитель повинен добре знати свій предмет, знати чому навчати учнів, та як навчати. Знати сучасні методи формування математичних понять, володіти сучасними педагогічними технологіями і методами викладання математики. Моя професійна діяльність спрямована на прищеплення інтересу учнів до знань, саме тому вивчення математики направлено на досягнення наступних цілей:
· оволодіння математичними знаннями, необхідними для застосування в повсякденному житті, у вивченні суміжних дисциплін та у продовженні навчання в профільній старшій школі або інших формах середньої освіти;
· інтелектуальний розвиток учнів, формування якостей мислення, які характерні для математичної діяльності та необхідні людині для життя в сучасному суспільстві, для загальної соціальної орієнтації і рішення практичних проблем;
· формування уявлень про математику, як частину загальнолюдської культури, про значущість математики в розвитку цивілізації та сучасного суспільства;
· придбання компетентності у галузі математики.
У своїй роботі хотіла зупинитися на трьох основних компетентностях, формування яких є найбільш пріоритетним на уроках математики:
1) практична математична компетентність;
2) соціально-особистісна компетентність;
3) загальнокультурна компетентність.
Практична математична компетентність передбачає, що випускник основної школи:
• має тверді навички виконання усних, письмових, інструментальних (точних і наближених) обчислень;
• оволодіє символічною мовою алгебри, застосовує отримані навички в ході розв’язування задач;
• оволодіє прийомами рішення лінійних та квадратних рівнянь, лінійних нерівностей;
• навчаться застосовувати графічне зображення для розв’язання та досліджування рівнянь, систем та нерівностей; впевнено застосовує отримані уміння для розв’язування задач з математики, суміжних предметів, практики;
• оволодіє системою функціональних понять, використовує функціонально – графічні зображення опису і аналізу реальних залежностей;
• оволодіє геометричною мовою і навчиться використовувати її для описання навколишнього світу, має первинні просторові уявлення і зображувальні вміння;
• застосовує систематичні знання про плоскі фігури та їх властивості, а також про прості просторові тіла до розв’язування практичних задач геометричного змісту;
• вміє встановлювати ймовірність подій, які допустимі для аналізу на отриманому рівні математичних знань, прогнозувати наступ подій на основі статистики та ймовірності, застосовує вивченні поняття, результати та методи при розв’язуванні задач з різних розділів курсу.
Соціально-особистісна компетентність передбачає, що випускник основної школи:
• оволодіє стилем мислення, що характерний для математики, його абстрактністю, строгістю, доказовістю;
• вміє логічно доводити твердження, висувати гіпотези і розуміти необхідність їх перевірки;
• вміє ясно, точно та грамотно висловлювати свої думки в усному та письмовому мовленні, використовувати різноманітні мови математики (словесний, символічний, графічний);
• вміє використовувати математичні підходи для розв’язування задач, що виникають в навколишньому світі;
• вміє виконувати пошук, відбір, аналіз, систематизацію і класифікацію інформації;
• вміє самостійно використовувати різноманітні інформаційні джерела і самостійно складати бази даних.
Загальнокультурна компетентність передбачає, що випускник основної школи:
• розуміє, що математика є невід’ємною частиною загальнолюдської культури, впливає на інші галузі культури;
• розуміє, що математика як наука виникла з потреби людської практики і розвивається, виходячи з цих, а також власних внутрішніх закономірностей;
• розуміє, що формальний математичний апарат створює можливість для розв’язування задач, що виникають у повсякденній практичній діяльності людини;
• розуміє, що математична символіка і формули математики дозволяють описувати загальні властивості об’єктів практики і науки та відношення між ними, що математичний апарат розвивається і удосконалюється з метою створення можливостей для постановки, дослідження і рішення проблем, що виникають у процесі розвитку різних гуманітарних наук, удосконалення техніки та технологій.
Математика відіграє важливу роль у всіх галузях науки і техніки. У людини вона розвиває логічне мислення, просторову уяву, алгоритмічну та інформаційну культуру, активізує розумову діяльність. Це – потреба нашого часу і нашої країни.
На своїх уроках прагнудолучити учнів до активної самостійної навчальної діяльності, прищепити усвідомлення необхідності постійного пошуку і здобуття знань. Засобом реалізації цієї ідеї є різні підходи до використання форм навчальної діяльності, до вибору навчального матеріалу різного рівня складності, щоб кожен учень міг отримати посильне для нього завдання, а виконавши його, – здобути досвід успішності та створити особистісну ситуацію успіху. До засобів, які володіють високим розвиваючим потенціалом, відношу проблемні ситуації, задачі з життєвопрактичним матеріалом, експерименти, ділові ігри, активні та інтерактивні технології. При цьому обов'язково враховую індивідуальні психологічні особливості учня, визначаю час і темп навчання.
Своїм головним завданням, як учителя, вважаю створення на уроці ситуації для роздумів, міркувань, досліджень, яка не заважає допитливості учнів, не перетворює процес навчання на навантаження пам’яті великою кількістю правил, формул і термінів, аспонукає до формування уміння свідомо навчатися, веде до збагачення суб’єктного досвіду учня, розвитку його творчої особистості.
Свій урок будую так, щоб виконувалися основні принципи особистісно орієнтованого навчання:
· учень усвідомлює мету уроку, як важливу особисто для себе (для цього важливо вдало підібрати мотивацію навчання);
· на уроці учень не лише щось вивчає, але й навчається учитися;
· стосунки учитель-учень, учень-учень будуються на основі діалогу, співпраці, взаєморозуміння, підтримки та допомоги;
· учень засвоює зміст освіти переважно під час активної діяльності;
· з розумінням ставлюся до кожного учня, здійснюю індивідуальний підхід.
Оскільки осердям особистісно орієнтованого навчання є індивідуальність учня, то у методичну основу своєї роботи покладаю індивідуалізацію та диференціацію навчального матеріалу. Пишучи конспект уроку, обов’язково підбираю завдання трьох рівнів складності. Аналогічно здійснюю підбірдомашніх, самостійних та контрольних робіт. У доборі задач використовую посібники, які пропонують диференційовані завдання.Часто складаю задачі сама, причому нерідко їх героями стають учні того класу, у якому ця задача буде розв'язуватися.
Поряд з традиційними формами навчання на уроках активно використовую й інтерактивні форми. Так при подачі нового матеріалу застосовуються технології «Асоціативний кущ», «Броунівський рух», «Ажурна пилка», які дають можливість кожному учневі, пояснюючи матеріал товаришеві, відчути свою значущість, ріст своєї особистості. На уроках закріплення знань, умінь та навичок поширені групові форми роботи, технології «Акваріум», «Дерево рішень», «Мозковий штурм», «Коло ідей», які навчають дітей математично грамотно висловлювати свою думку, умінню терпляче вислуховувати ідею свого товариша, виховують толерантність.
Одним із найдоступніших і перевірених на практиці шляхів підвищення ефективності уроку вважаю відповідну організацію самостійної навчальної роботи.Для цього використовую різні форми організації діяльності: індивідуальні, фронтальні і групові, евристичні і творчі роботи. Урізноманітнюю практичне застосування самостійної роботи за допомогою роботи з книгою (складання плану відповіді, короткого конспекту, пошук відповіді на поставлене запитання, аналіз, порівняння); вправ різного типу (складання задач, рецензування відповідей однокласників); виконання вправ на практичне застосування умінь і навичок; підготовка повідомлень та презентацій; виконання індивідуальних і групових завдань; перевірочних, закріплюючих, узагальнюючих самостійних та контрольних робіт; домашніх дослідів і спостережень; створення і захисту проектів з метою розвитку життєвої, соціальної, інформаційної та предметної компетентностей учня.
Учням подобається, коли я проводжу нестандартні уроки, із задоволенням самі допомагають у їх підготовці. У молодших класах це уроки-казки, уроки-змагання, уроки-подорожі. У старших класах практикую лекційно-семінарську форму вивчення матеріалу, проводжу уроки ідей, уроки-ділові ігри. Під час такої співпраці старшокласники зустрічаються з різними життєвими або професійними труднощами, розв’язання яких потребує математичної майстерності.
Окрему увагу приділяю проведенню уроків з комп’ютерною підтримкою. Крім навчальних програм, які випущені під грифом Міністерства освіти і науки України, часто при проведенні уроків використовую власноруч створені презентації в програмі MicrosoftPowerPoint. Учні вільно почуваються за комп’ютером, знають, що самі можуть керувати швидкістю подачі інформації, її обсягом і глибиною. Комп’ютер дає змогу перетворити урок або його частину на захоплюючу гру, що позитивно впливає на підвищення інтересу до вивчення математики.
Проводжу математичні тижні, конкурси, підготовку обдарованих дітей до участі в олімпіадах. І, як результат, моя учениця, Нівіна Анастасія є учасником Всеукраїнської учнівської Інтернет-олімпіади з математики.
В 2016 році була учасником міжрайонного науково-практичного семінару «Науково-методичні засади роботи з обдарованою молоддю, що має здібності до дослідницької діяльності»
Практикую відкриті уроки :
Геометрія, 8 клас «Подібність трикутників» ( грудень 2016 р.)wym-1510430324780
Математика, 5 клас « Розв'язування текстових задач» (жовтень 2017р.)
Тиждень математики ,інтерактивний бій між учнями 6-8 класів «Великі перегони» (листопад 2017 р.)
Бінарний УРОК З АЛГЕБРИ ТА ХІМІЇ у 7 класі "ОКЕАН ЯКОГО НЕМАЄ НА КАРТІ"(лютий 2018 р)
Розв’язування розрахункових задач з екологічним змістом, щоб дати оцінку негативних наслідків діяльності людини(алгебра). Повторити та систематизувати знання учнів про оксиген і кисень, властивості кисню, методи його добування, закріпити уявлення про реакцію окиснення, оксиди, повітря, як суміш газів. Звернути увагу учнів на умови виникнення і припинення горіння (хімія). Удосконалити вміння робити висновки, аналізувати; розвивати логічне мислення. Виховувати дбайливе ставлення до довкілля.
Інтегрований урок "Земля – наш дім, ми – господарі в нім" у 5 класі (березень 2018 р)
Мета. Навчити учнів аналізувати залежності між величинами, розкривати взаємозв’язки між людиною (суспільством) і природою. Формувати в учнів соціальну активність, відповідальність та екологічну свідомість, готовність брати участь у вирішенні питань збереження довкілля і розвитку суспільства, усвідомлення важливості сталого розвитку для майбутніх поколінь. Прищеплювати пошану до рідної природи, ощадне та бережливе відношення до природніх ресурсів, чистоти довкілля та дотримання санітарних норм побуту. Розкрити тісні взаємозв’язки математики та екології.
Математична складова інтеграції: математичне моделювання.
Мої публікації 2017-2018 навчальний рік:
wym-1510423057410 http://metodportal.com/node/58150"> Методичний портал | План – графік підготовки до ЗНО з математики для учнів 9 класу на 2017-2018 навчальний рік.
wym-1510423131021http://metodportal.com/node/58180"> Методичний портал | Календарно-тематичне планування з алгебри для учнів 7 класу на 2017 / 2018 н.р
wym-1510423153066https://www.schoollife.org.ua/800-2017/Календарно-тематичне планування уроків математики, алгебри, геометрії для 5- 9 класів за оновленою програмою 2017 року
wym-1510423184622https://www.schoollife.org.ua/1219-2017/Розв’язування текстових задач (5 клас. Математика) + Презентація
wym-1518332144278https://www.schoollife.org.ua/182-2018/Моя любов – Україна і математика (5 клас. Математика)
Публікації на конкурс для вчителів "На урок"
Інтерактивна гра "Великі перегони"
Конспект уроку+Презентація "Земля – наш дім, ми – господарі в нім"
САМООСВІТА (Вебінари, тренінги, курси)
Вітаю переможців з математики I Всеукраїнської інтернет-олімпіади «На Урок». Ми безмежно вдячні нашим переможцям за те, що ви долучилися до участі у цьому інтелектуальному змаганні, і гідно представили себе, і нашу Нижньоторгаївську загальноосвітню школу, завдяки вашій кропіткій праці. Ви надія нашої країни, з якої починається відродження держави.
Проблема над якою працюю, як класний керівник : «Формування дитячого колективу як єдиного класного організму. Виховання громадянина, патріота своєї країни»
Перший урок. «Ми – українці, ми – європейці!»
Мета:поглибити знання учнів про країни Європи, які входять до складу ЄС, підкреслити приналежність нашої держави до європейської сім’ї народів і безперечність її європейського вибору в майбутньому; розвивати громадянську позицію, причетність до європейських цінностей, пізнавальну активність, логічне мислення; виховувати повагу до національних, духовних, культурних надбань європейських народів, свідомого громадянина України та Європи.
Виховний захід до міжнародного дня миру : «Мир на землі – радість у родині». Участь в акції «Подаруй голуба».
Виховна година «Козацька доля – степ та воля». Участь у змаганнях «Нумо, козаче!» до Дня українського козацтва.
Участь у проекті «Сковорода – 300».
Нам не вистачає Сковороди. Час зараз цинічний. Інколи хочеться схопитися за голову: хто ми є і де наше місце? Сковорода вчив українців бути господарями на своїй землі, а не ходити в козачках. Та пізнання того, що він є і буде, дає підстави сподіватися, що ми недарма живемо на цій землі.
Класна година « Я обираю здорові звички»
Мета: продемонструвати школярам, що здоровий спосіб життя – це просто і важливо, багатьох захворювань можна уникнути завдяки правильному харчуванню, фізичній активності, уникненню шкідливих звичок (відмова від вживання тютюну і алкоголю).
Завдання:
– пояснити базові принципи здорового харчування;
– ознайомити учнів із перевагами щоденної фізичної активності;
– пояснити руйнівну шкоду шкідливих звичок для життя і здоров’я
– розвивати здорові здорові звички як основи щасливого і успішного майбутнього
– виховувати увагу до свого здоров’я і самопочуття
Виховний захід: « Революція гідності: як це було...»
Метою якої є сформувати вучнів ціннісного ставлення до України; прав та свобод людини, європейського вибору українців; розвивати почуття національної самосвідомості та громадянської активності; виховувати патріота, громадянина, готового захищати свою Батьківщину.
На виховній годині учні пройшли етапами Єврореволюції, згадали основні події тих 94 днів, а також переглянули фільм “Революція гідності”.
Участь у районному семінарі "Формування математичної компетентності учнів за новою програмою "
ЗАВДАННЯ І ТУРУ ВСЕУКРАЇНСЬКИХ УЧНІВСЬКИХ ОЛІМПІАД З МАТЕМАТИКИ 5-9 КЛАСІВ на 2017-2018 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
21 січня 2018 року відбувся ІІІ етап Всеукраїнської олімпіади з математики, учасником якої став учень 7 класу, Бузов максим, переможець ІІ(районного) етапу Всеукраїнських олімпіад.
22 СІЧНЯ - ДЕНЬ СОБОРНОСТІ УКРАІНИ - це нагадування про те, що сила нашої держави – в Єдності українських земель. З метою формування національної свідомості школярів, виховання у них почуття патріотизму та з нагоди відзначення Дня Соборності України в школі організовано та проведено ряд заходів:
-виховна година: «Україна – держава соборна, одна на всіх, як оберіг»;
-СВЯТКОВА ЛІНІЙКА З ПЕРЕГЛЯДОМ ВІДЕО;
-ФЛЕШМОБ "Україна".
Впровадження інноваційних моделей навчального процесу : віртуальна подорож «ЗАРОДЖЕННЯ МАТЕМАТИКИ» під час вивчення математики для учнів 5 класу при вивченні теми « ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ»
На сьогоднішній день дуже важливо, щоб навчальний заклад став для дитини осередком становлення громадянина-патріота України, готового брати на себе відповідальність, самовіддано розбудовувати країну як суверенну, незалежну, демократичну, правову, соціальну державу, забезпечувати її національну безпеку, сприяти єдності української політичної нації та встановленню громадянського миру й злагоди в суспільстві.Виховання в школярів почуття патріотизму слід здійснювати на уроках математики, віддаючи перевагу окремим аспектам цієї роботи відповідно до вікових особливостей учнів.
Зокрема, у 5-6 класах доцільно надавати пріоритет вихованню в учнів любові до України, її природи, рідного дому, школи, рідної мови, шляхом складання самими учнями (або за допомогою вчителя) і розв’язування задач, в яких мова йде про їх рідний край. Це задачі, що містять історичні дані, відомості про тваринний та рослинний світ регіону, в якому проживають школярі тощо. Під час розв’язування задач доречно пропонувати учням коментувати виконання дій. Це сприятиме розвиткові усного мовлення, формуванню у школярів вмінь правильно і грамотно висловлювати свої думки українською мовою. З цього погляду корисними також будуть такі завдання, як наприклад, «Прочитай», «Сформулюй», «Провідміняй: а) сорок два мільйони; б) двадцять дев’ять тисяч».
У 7-9 класах можливо розширити знання учнів про культуру українського народу за допомогою різних українських орнаментів (вишиванок) в процесі вивчення геометричних перетворень. Бажано звернути увагу учнів на те, що багато орнаментів лише на перший погляд видаються симетричними або утвореними шляхом паралельного перенесення. Насправді ж створення орнаментів людиною є процесом творчим, не завжди підпорядкованим математичним законам (на відміну від машинного орнаментування).
Саме тому мета будь-якого уроку не тільки вивчення конкретної теми, але ще й формування громадянина вільної незалежної української держави.
Моя любов – Україна і математика (5 клас. Математика)(січень,2018р)
Мета:розвивати вміння учнів застосовувати дії з натуральними числами, десятковими і звичайними дробами, розв’язувати рівняння і текстові задачі з використанням усіх дій. Поглиблювати знання про свою країну, її історію розвивати в дітей прагнення бути свідомим громадянином України, виховувати любов до рідного краю, його традицій і обрядів, формувати високі громадянські якості: патріотизм, людяність, доброту, милосердя та працьовитість. Розвивати логічне мислення учнів, всебічний інтелект учнів, їх пізнавальні здібності, ерудицію, а також процес мислення школярів. Спонукати до самоосвіти, самовдосконалення та самореалізації. Виховувати інтерес до вивчення математики, почуття відповідальності за доручену справу і морального задоволення від належного її виконання, дисциплінованість, колективізм.
МІЖНАРОДНИЙ МАТЕМАТИЧНИЙ КОНКУРС "КЕНГУРУ" - 15 березня 2018.
Тут ви можете швидко і легко підготуватись до Державної підсумкової атестації, затративши мінімум зусиль та часу. Орієнтовні завдання для державної підсумкової атестації з математики 9 клас на 2017-2018 н.р.
Позакласний виховний захід, присвячений творчості Ліни Костенко.
Мета заходу:узагальнити та систематизувати знання учнів про життя та творчість видатної української поетеси Ліни Василівни Костенко;формувати розуміння того, що українська мова та література — наш скарб, без якого не може існувати ні народ, ні Україна як держава.Розширювати знання про красу і багатство української мови та літератури. Виховувати любов до рідної мови, рідного краю, бажання розмовляти рідною мовою, почуття національної гідності.
День Святого Валентина– день, коли люди відкрито говорять про найпрекрасніше у світі почуття – про кохання, не тільки один до одного, а й до математики!
Масляна та Стрітення (16 лютого)
Мета.Ознайомити з традиціями українського народу, особливостями святкування, розвивати інтерес до історії, звичаїв народу, почуття прекрасного, естетичний смак, виховувати любов до свого народу, до прекрасного: поезії, музики, природи.
Виховна година на тему: «Небесна сотня: герої не вмирають» (20 лютого)
Мета:вшанувати пам’ять героїв Небесної сотні, прищеплювати любов до Батьківщини, виховати патріотичну свідомість, розвивати бажання стати гідними громадянами України.
Виховна година "Жив і боровся для України й за Україну!"(26 лютого)
26.02. 2018 року пройшла виховна година присвячена державному, громадському, політичному діячеві, журналісту, народному депутату України I – III скликань, одиному із лідерів українського правозахисного руху, багаторічному лідеру Народного Руху України, Герою України В’ячеславу Чорноволу.Розповідала про не легке життя талановитого політика та зачитала 11-ть фактів про В’ячеслава Чорновіла. Учнями Корольовою Дариною , Отраховим Анатолієм, Шмайдою Іваном були прочитані цитати, які написав В’ячеслав Чорновіл.Цим виховним заходом намагалася донести до учнів всю ту любов та шану до рідної України та до українського народу, яку висловлював В’ячеслав Чорновіл.Дуже сподобалась учням, та і не могла не сподобатись одна із цитат В’ячеслава Чорновіла: «Україна розпочинається з тебе!»
Урок доброти "Хто творить добро, творить життя "(5 березня)
Мета. Викликати в дітей бажання творити добро й уникати злих вчинків; формувати уявлення про доброту як одну з найкращих рис особистості; збагатити знання учнів про добро; виховувати віру в силу добра.
ФЕСТИВАЛЬ ПРОФЕСІЙ : АГРОНОМ - це ПРОФЕСІЯ МАЙБУТНЬОГО !
Коментарi